Relazioni Estere di Quazakistan

À prupositu di Wikipedia

E relazioni straniere di u Quazakistan sò principalmente basate nantu à a sicurità ecunomica è pulitica. L'amministrazione Nazarbayev hà pruvatu à equilibrà e rilazioni cù a Russia è i Stati Uniti mandendu oliu è gasu naturale à u so vicinu à u nordu à prezzi artificialmente bassi.

U Kazachistanu hè un membru di e Nazioni Unite, l'Organizazione per a Sicurezza è a Cooperazione in Europa (chì hà presidutu in 2010), u Cunsigliu di Cooperazione di l'Atlanticu Nordu , a Cumunità di Stati Indipendenti, l'Organizazione di Cooperazione di Shanghai è u Programma di Partenariatu per a Pace di l'OTAN. U Quazakistan hà dumandatu "integrazione intraregionale in Asia Centrale" è integrazione internaziunale di a regione.

Relazioni multilaterali[mudificà | edità a fonte]

In dicembre 2010, u Quazakistan hà tenutu u primu summit OSCE dapoi u 1999. In u 2015, u Quazakistan hà aderitu à a Cunvenzione Interamericana di Assistenza Mutua in Materia Criminale. In settembre 2023, u Senatu di u Kazakistan hà ratificatu a Cunvenzione, chì unisce 26 paesi cumpresi i Stati Uniti, Corea di u Sud, Canada, Messicu, Brasile, Venezuela è altri paesi.