Dorlan Pabón

À prupositu di Wikipedia
Jump to navigation Jump to search
WikiLettera

'Ssu articulu hè in custruzzione. Pudete cuntribuisce à a so redazzione.

Dorlan Pabón (natu in u 1988) hè un ghjucadore di pallò columbianu di CF Monterrey e Colombia.

Carriera[mudificà | edità a fonte]

Club de Fútbol Monterrey[mudificà | edità a fonte]

In i primi ghjorni di ghjugnu 2014, vultò à Monterrey, trasferitu da Valencia in cambiu di 5,2 milioni d'euros, è finendu a so missione temporaria cù Sao Paulo FC.

Per a seconda data di u Torneu d'Apertura 2014, hà marcatu u 100u goal di a so carriera (3 selezzione è 97 cù i club). Finisce a staghjunata cù 10 gol, essendu u più grande scolatore di u so squadra è u sicondu di u torneu.

Per a prussima campagna, u torneu Clausura 2015, i so compagni di squadra Yimmi Chará, Edwin Cardona è Alexander Mejía arrivanu cum'è squadra di squadra.

Dorlan hà da ripetiri a so quota di 10 goli, mettendu in risaltu i so annotazioni di rigalu liberu è parechje doppie chì hà puntuatu. Averia dunque ottinutu u tìtulu di u più grande scudore di u campiunatu, assuciatu cù Julio Furch, ghjucadore di Veracruz

Cù l'arrivata di Antonio Mohamed cum'è coach di Monterrey, Dorlan hà cambiatu gradualmente a so pusizioni, cessendu di esse u centru avanti per diventà più un ghjucatore di squadra, afflussendu e bandi, assistendu i compagni di squadra è qualchì volta ghjucatu cum'è un estremu .

U torneu Clausura 2016 seria impurtante per u Culumbanu, postu chì malgradu a fine di a campagna cù 7 gol marcati, e so 6 assistenze eranu una parte fundamentale di una putente offensiva composta da Edwin Cardona, Carlos Sánchez è Rogelio Funes Mori, un quartetto chì hà puntuatu 38 gol. in 17 partite

In a liga per u titulu, Dorlan hà puntuatu per i Tigres UANL in u Regiomontano Classic chì u so squadra vincìu 3-1. Hè ancu puntuatu in l'ultima partita per u campiunatu chì Monterrey hà finitu perde contr'à Pachuca per un scorzu generale di 2-1 in favore di Pachuca. L'11 di ferraghju di u 2017 hà marcatu duie volte dendu a vittoria à a so squadra di 2 à 0 annantu à i Pumas di l'UNAM partendu cum'è a figura di a partita.

U so primu scopu di a stagione 2018-19 hè u 16 di settembre in a perdita di casa 2-4 contr'à Chivas. Hà vintu u titulu di a Liga di Campioni di Concacaf 2019 scunfittendu in generale i Tigres UANL 2-1 à u BBVA Bancomer Stadium.

Oghje hè unu di i marcatori storichi attivi di a squadra, assemi à u so cumpagnu di squadra Rogelio Funes Mori.