Aeshna affinis

À prupositu di Wikipedia
Aeshna affinis
Aeshna affinis
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordine Odonata
Famiglia Aeshnidae
Generu Aeshna
Nome binuminale
Aeshna affinis
Pierre Léonard Vander Linden, 1820

Aeshna affinis hè una spezia di filangrocca chì face parte di a famiglia di l'Aeshnidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Aeshna affinis, ancu cunnisciuta sottu à u nome cumunu di a filangrocca affina, hè una spezia d'insettu appartinendu à l'ordine di l'odunati è à a famiglia di l'Aeshnidae. 'Ssa filangrocca si distingue da a so taglia media, aghjunghjendu di regula una lunghezza da 6 à 7 centimi. U so corpu hè smilzu è lungarinu, incù una testa larga è l'ochji globulosi. L'ale trasparente di l'Aeshna affinis sò caratterizate da una nervatura nera bè marcata.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

L'Aeshna affinis hè largamente sparta in Europa, induv'ella hè prisente in numerosi paesi, in particulare in Francia, in Germania, in Spagna è in Italia. Omu a trova ancu in certe rigione d'Asia, cum'è a Russia è u Giappone. 'Ssa spezia priferisce l'ambienti d'acqua dolce, tali i lavi, i stagni è e vadine à debule ghjettu d'acqua.

Aeshna affinis hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

A filangrocca affina hè un insettu diurnu, attivu per u più mentre i mesi d'istate. Si nutrisce di picculi insetti, tali e zinzale è e mosche, ch'è ella cattura in bulu grazia à e so zampe da davanti putente. L'Aeshna affinis hè ancu cunnisciuta per a so capacità à effittuà longhi buli migratorii, percurrendu qualchì volta distanze cunsiderevule in cerca di nuvelli ambienti.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

L'Aeshna affinis appartene à a famiglia di l'Aeshnidae, chì ragruppa numerose spezie di filangrocche. Hè qualchì volta designata da u sinonimu Aeshna mixta, usatu in certe publicazione scentifiche. Eppuru, u nome Aeshna affinis hè u più currentemente usatu per designà 'ssa spezia.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

L'Aeshna affinis hè cunsiderata cum'è una spezia relativamente cumuna è ùn hè micca attualmente minacciata. Eppuru, cum'è numerosi insetti, pò esse affittata da a distruzzione di u so ambiente naturale, in particulare per causa di l'inguinamentu di l'acqua è di a digradazione di e zone umite. Hè dunque impurtante di prisirvà 'ssi ecusistemi per assicurà a sopravvivenza di l'Aeshna affinis è altre spezie di filangrocche.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Berquier C. & Andrei-Ruiz M.-C., Lista Rossa regiunale di e Filangrocche di Corsica, Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2017.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Berquier & Andrei-Ruiz (2017).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]