Trifolium spumosum

À prupositu di Wikipedia
Trifolium spumosum
Trifolium spumosum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Fabales
Famiglia Fabaceae
Generu Trifolium
Nome binuminale
Trifolium spumosum
Carl Linnaeus, 1753

Trifolium spumosum hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Fabaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Trifolium spumosum hè una spezia di pianta erbacea appartinendu à a famiglia di e Fabaceae. Si caratterizeghja da piccioli pasciulanti o ascendenti, pudendu aghjunghje una lunghezza da 30 à 60 centimi. E so foglie sò cumposte da trè fogliole ovale, d'un culore verde vivu. I fiori di Trifolium spumosum sò chjuchi, di culore biancu o rusulati pallidi, ragruppati in infiuriscenze globulose.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Trifolium spumosum hè originariu di e rigione mediterranie, in particulare di u bacinu mediterraniu occidentale. Omu u pò truvà in ambienti varii tali e pratuline, i prati, e dune di rena è e terre pitricose. 'Ssa spezia hè prisente in paesi tali a Spagna, u Portugallu, a Francia, l'Italia è a Grecia.

Trifolium spumosum hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Trifolium spumosum hè una pianta vivace chì si riproduce per u più per via di granelli. A so fiuritura hà locu di regula di veranu è d'istate. I fiori di 'ssa spezia sò inamacati da l'insetti, in particulare l'ape è e farfalle. I granelli sò spergugliati da u ventu o per via di l'animali.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Trifolium spumosum hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi seguenti : Trifolium foenum-graecum subsp. spumosum è Trifolium spumosum var. foenum-graecum. 'Ssa spezia face parte di u generu Trifolium, chì ragruppa numerose piante erbacee à casce trifugliate.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Trifolium spumosum ùn hè micca cunsideratu cum'è una spezia minacciata. Eppuru, certe pupulazione ponu esse affittate da a distruzzione di u so ambiente naturale duvuta à l'urbanisazione è à l'agricultura intensiva. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone induve 'ssa pianta hè prisente cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]