Salix caprea

À prupositu di Wikipedia
Salix caprea
Salix caprea
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Malpighiales
Famiglia Salicaceae
Genaru Salix
Nomu binuminali
Salix caprea
Carl Linnaeus, 1753

Salix caprea hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Salicaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Salix caprea hè una spezia d'arburi appartinendu à a famiglia di i Salicaceae. Si distingui da u so portu arbustivu è a so curteccia liscia di culori grisgicciu. I casci di 'ssa spezia sò larghi, uvali è dintati, incù una faccia supiriori verdi scuru è una faccia infiriori più chjara. I fiora, chì appariscini di branu, sò di culori giaddu pallidu è ragruppati in tramuli penciuli.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Salix caprea hè urighjinariu d'Auropa è d'Asia uccidentali. Omu u trova par u più in i righjoni timparati è subartichi. Hè largamenti spartu in Auropa, da u nordu di a Scandinavia sinu à u sudu di a Spagna. Omu u trova ancu in Asia, in particulari in Russia, in Turchia è in Iranu.

Salix caprea hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Salix caprea hè un arburi à crescita rapita chì pò aghjunghja un'altezza da 10 à 15 metri. Prifirisci i terri umiti è i zoni assuliati, ma pò ancu adattà si à cundizioni più asciutti. 'Ssa spezia hè dioica, ciò chì significheghja ch'eddi esistini individui masci è individui femini. L'impullinazioni hè assicurata da u ventu, è i graneddi sò spargugliati da u ventu o l'acqua.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Salix caprea apparteni à u genaru Salix, chì ragruppa numarosi spezii d'arburi è d'arbusti. U so nomu scentificu cumplettu hè Salix caprea. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi siguenti : Salix aurita, Salix pendula è Salix caprea var. pendula.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Salix caprea hè una spezia rilativamenti cumuna è largamenti sparta in a so aria di ripartizioni. Ùn hè micca cunsidaratu com'è essendu in priculu d'estinzioni. Eppuri, com'è altri salici, ghjoca un rollu impurtanti in l'ecusistemi furniscendu l'ambienti è u cibu à numarosi spezii animali. Hè dunqua escinziali di prisirvà l'ambienti induva Salix caprea si trova cù u fini di mantena a biudiversità.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]