Ranunculus penicillatus

À prupositu di Wikipedia
Ranunculus penicillatus
Ranunculus penicillatus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Ranunculales
Famiglia Ranunculaceae
Genaru Ranunculus
Nomu binuminali
Ranunculus penicillatus
Dominique Villars, 1789

Ranunculus penicillatus hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Ranunculaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Ranunculus penicillatus hè una spezia di pianta arbacea appartinendu à a famiglia di i Ranunculaceae. Si caratterizeghja da piccioli ritti, aghjunghjendu di regula un'altezza da 30 à 60 centimi. I casci sò alterni è dintati. I fiora, di culori biancu à giaddu pallidu, sò ragruppati in infiuriscenzi terminali. I pitali sò chjuchi è numarosi, furmendu una curolla à forma di cuppa. I frutti sò achenii, di piccula taglia è appena sciacciati.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Ranunculus penicillatus hè una spezia largamenti sparta in i righjoni timparati di l'emisferu nordu. Omu a trova in particulari in Auropa, in Asia è in America subrana. Culunizeghja par u più i zoni umiti, tali i paduli, i fiumiceddi è i lavi.

Ranunculus penicillatus hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Ranunculus penicillatus hè una pianta vivaci chì si ripraduci par u più in via sissuata, grazia à l'impullinazioni da l'insetti. Fiurisci di regula da maghju à lugliu. I graneddi sò spargugliati da u ventu o l'acqua, favuriscendu cusì a culunisazioni di nuveddi ambienti. 'Ssa spezia hè ancu capaci à prupagà si in via vegetativa, grazia à a furmazioni di stuloni suttarranii.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Ranunculus penicillatus hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Ranunculus flammula var. penicillatus, Ranunculus flammula subsp. penicillatus è Ranunculus flammula var. flammula. 'Ssi sinonimi rispechjani i variazioni murfulogichi ussirvati in senu à a spezia.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Ranunculus penicillatus hè una spezia rilativamenti cumuna è ùn faci micca l'ughjettu di misuri di cunsirvazioni spicifichi. Eppuri, a distruzzioni di u so ambienti naturali, in particulari in raghjoni di l'assiccamentu di i zoni umiti, pò custituiscia una minaccia par a so sopravvivenza. Hè dunqua impurtanti di prisirvà 'ssi ecusistemi fragili cù u fini di garantiscia a perennità di 'ssa spezia è di mantena a biudiversità.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]