Potentilla micrantha

À prupositu di Wikipedia
Potentilla micrantha
Potentilla micrantha
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Rosales
Famiglia Rosaceae
Generu Potentilla
Nome binuminale
Potentilla micrantha
Louis Ramond de Carbonnières, 1805

Potentilla micrantha hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Rosaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Potentilla micrantha hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Rosaceae. Si distingue da e so fiurarelli gialli è u so frundame verde scuru. I piccioli di 'ssa pianta ponu aghjunghje un'altezza da 30 à 60 centimi. E casce sò cumposte da fogliole dentate è sò disposte di manera altirnata longu à u picciolu. I fiori, inquantu à elli, sò ragruppati in infiuriscenze terminale è si caratterizeghjanu da i so cinque petali di culore giallu vivu.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Potentilla micrantha hè originaria di e rigione muntose d'Europa, in particulare di l'Alpe, i Pirenei è i Carpazi. Omu pò ancu truvà la in certe rigione d'Asia cintrale. 'Ssa pianta priferisce e terre belle assiccate è l'ambienti assuliati, tali e pratuline alpine è e pendite rucciose.

Potentilla micrantha hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Potentilla micrantha hè una pianta vivace chì fiurisce di regula da maghju à aostu. Si riproduce per u più per via di granelli, chì sò spergugliati da u ventu. 'Ssa spezia hè adattata à e cundizione climatiche rigurose di e rigione muntose, induv'ella pò sopravvive à timperature estremamente basse. Hè ancu capace à tullerà e terre povere in nutrimenti.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Potentilla micrantha hè u nome scentificu accittatu di 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Potentilla aurea, Potentilla montana è Potentilla verna.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Potentilla micrantha hè una pianta relativamente cumuna in a so area di ripartizione naturale. Eppuru, certe pupulazione ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente da l'urbanisazione è l'agricultura intensiva. Hè dunque impurtante di prisirvà e pratuline alpine è e pendite rucciose induve 'ssa spezia si trova. E misure di cunsirvazione, tale a criazione di riserve naturale è a sensibilisazione di u publicu à l'impurtanza di a biodiversità, sò necessarie per assicurà a sopravvivenza à longu andà di Potentilla micrantha è d'altre spezie vegetale di e rigione muntose.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]