Potentilla anglica

À prupositu di Wikipedia
Potentilla anglica
Potentilla anglica
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Rosales
Famiglia Rosaceae
Generu Potentilla
Nome binuminale
Potentilla anglica
Adelbert von Chamisso, 1827

Potentilla anglica hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Rosaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Potentilla anglica hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Rosaceae. Si caratterizeghja da piccioli ritti aghjunghjendu di regula un'altezza da 20 à 50 centimi. E so casce sò cumposte da fogliole dentate è sò d'un culore verde vivu. I fiori di Potentilla anglica sò chjuchi, d'un culore giallu vivu, è si ragruppanu in infiuriscenze terminale.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Potentilla anglica hè originaria d'Europa occidentale, più precisamente di l'Inghilterra, da induve tira u so nome cumunu. Hè ancu prisente in altri paesi europei tali a Francia, l'Alimagna è i Paesi Bassi. Omu a trova per u più in e pratuline, i pasciali è l'arici di fureste.

Potentilla anglica hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Potentilla anglica hè una pianta vivace chì si riproduce per u più per via di granelli. Fiurisce da maghju à aostu, attirendu l'insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle. I granelli sò spergugliati da u ventu è ponu ancu esse traspurtati da l'animali. 'Ssa pianta hè bè adatta à e terre povere è pò tullerà cundizione di sicchina.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Potentilla anglica appartene à u generu Potentilla. U so nome scentificu cumplettu hè Potentilla anglica L. L'epitetu specificu anglica face riferimentu à a so origine inglese. Esistenu dinù sinonimi per 'ssa spezia, tali Potentilla reptans è Potentilla procumbens.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Potentilla anglica hè cunsiderata cum'è una spezia à preoccupazione minore sient'è l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Bench'ella possi esse minacciata in certe rigione per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale, hè dinù largamente sparta è ùn hè micca attualmente in priculu criticu. Eppuru, hè impurtante di surviglià l'evuluzione di a so pupulazione è di pruteghje e zone induv'ella si trova cù u fine di prisirvà a so diversità genetica.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]