Potamogeton friesii

À prupositu di Wikipedia
Potamogeton friesii
Potamogeton friesii
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Alismatales
Famiglia Potamogetonaceae
Genaru Potamogeton
Nomu binuminali
Potamogeton friesii
Franz Joseph Ruprecht, 1845

Potamogeton friesii hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Potamogetonaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton friesii hè una spezia di pianta acquatica appartinendu à a famiglia di i Potamogetonaceae. Si caratterizeghja da piccioli longhi è smilzi, pudendu aghjunghja insin'à 1 metru di lunghezza. I casci sò liniari, stretti è appena tralucenti, misurendu circa 5 à 10 cm di longu. I fiora sò chjuchi è ragruppati in spighi densi à l'estremità di i piccioli. I frutti sò achenii, di forma uvali è brunicci.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton friesii hè una spezia endemica d'Auropa, par u più prisenti in i righjoni mediterranii. Omu a trova in particulari in iSpagna, in Italia, in Grecia è in Turchia. Cresci di regula in l'acqui dolci, tali i lavi, i stagni è i vadini à debuli currenti.

Potamogeton friesii hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton friesii hè una pianta acquatica vivaci. Si ripraduci par u più in via vegetativa, grazia à a furmazioni di rizomi suttarranii chì dani nascita à nuveddi buttaturi. A fiuritura hà locu trà i mesa di maghju è di lugliu. I fiora sò inamacati da u ventu o da l'acqua. I graneddi sò spargugliati da l'acqua o da l'aceddi acquatichi.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton friesii hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Potamogeton friesii var. friesii, Potamogeton friesii var. tenuissimus è Potamogeton friesii var. tenuissimus f. friesii. 'Ssa spezia hè stata discritta par a prima volta da u butanistu tedescu Karl Friedrich Wilhelm Wallroth in u 1833.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Potamogeton friesii hè cunsidarata com'è una spezia vulnerevuli par causa di a distruzzioni di u so ambienti naturali. L'inguinamentu di l'acqua, l'assiccamentu di i zoni umiti è l'intruduzioni di spezii esotichi invadenti sò tanti minacci chì pesani annantu à a so sopravvivenza. Misuri di cunsirvazioni, tali a prutizzioni di i zoni umiti è a sinsibilisazioni di u publicu, sò nicissarii pà prisirvà 'ssa spezia.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]