Pilosella piloselloides

À prupositu di Wikipedia
Pilosella piloselloides
Pilosella piloselloides
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Asterales
Famiglia Asteraceae
Genaru Pilosella
Nomu binuminali
Pilosella piloselloides
Sébastien Vaillant, 1754

Pilosella piloselloides hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di l'Asteraceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Pilosella piloselloides hè una pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di l'Asteraceae. Si distingui da i so casci basali in rusetta, chì sò pilosi è di forma lanceulata. I piccioli ritti poni aghjunghja un'altezza da 30 à 60 centimi è portani capulini giaddi ragruppati in infiuriscenzi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

'Ssa spezia hè urighjinaria d'Auropa ed hè largamenti sparta in tutta u righjonu. Omu a trova par u più in i pratulini, i pasciali, l'arici di furesti è i zoni arbosi. Pilosella piloselloides hè ancu prisenti in certi righjoni d'Asia è d'America subrana.

Pilosella piloselloides hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Pilosella piloselloides hè una pianta vivaci chì si ripraduci par u più in via vegetativa grazia à i so syuloni. Pò ancu sparghja si par via di graneddi, chì sò spargugliati da u ventu. A fiuritura hà locu da maghju à aostu, è i fiora sò visitati da numarosi insetti inamacatori tali l'abbi è i sbarabattuli.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Pilosella piloselloides hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Hieracium piloselloides, Hieracium pilosellastrum, Hieracium piloselliflorum, Hieracium pilosellum, Hieracium pilosum, Hieracium pilosum subsp. piloselloides.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Bench'è Pilosella piloselloides ùn sii micca cunsidarata com'è una spezia minacciata, certi pupulazioni poni essa affittati da a distruzzioni di u so ambienti naturali divuta à l'urbanisazioni è à l'agricultura intinsiva. Hè dunqua impurtanti di prisirvà i zoni induva 'ssa pianta hè prisenti cù u fini di garantiscia a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]