Medicago falcata

À prupositu di Wikipedia
Medicago falcata
Medicago falcata
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Fabales
Famiglia Fabaceae
Genaru Medicago
Nomu binuminali
Medicago falcata
Carl Linnaeus, 1753

Medicago falcata hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Fabaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Medicago falcata hè una pianta arbacea appartinendu à a famiglia di i Fabaceae. Si distingui da i so fogli cumposti, alterni è trifugliati, incù fuglioli ellittichi à lungarini. I fiora, di culori giaddu vivu, sò ragruppati in gaspi terminali. I frutti sò vaini curvati, cuntinendu parechji graneddi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Medicago falcata hè urighjinariu d'Auropa è d'Asia uccidentali. Hè prisenti in numarosi paesi, in particulari in Francia, in iSpagna, in Italia, in Grecia, in Turchia, in Iranu è in Russia. 'Ssa pianta prifirisci i terri beddi assiccati è i climi timparati à mediterranii.

Medicago falcata hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Medicago falcata hè una pianta vivaci chì si ripraduci par u più par via di graneddi. Fiurisci da maghju à aostu, attirendu l'insetti inamacatori tali l'abbi è i sbarabattuli. I graneddi sò spargugliati da u ventu è poni ancu essa traspurtati da l'animali. 'Ssa spezia hà a capacità di fissà l'azotu atmusfericu grazia à una simbiosi incù battirii di u genaru Rhizobium, ciò chì difatti una pianta benefica par i terri.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Medicago falcata hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia. Hè stata discritta pà a prima volta da Carl von Linné in 1753 in a so opara Species Plantarum. 'Ssa pianta hà ancu statu cunnisciuta sottu à altri noma scentifichi, tali Medicago falcata var. sativa è Medicago falcata var. tenuifolia.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Medicago falcata ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata. Hè largamenti sparta in a so aria di ripartizioni naturali ed hè à spessu cultivata com'è pianta furagera. Eppuri, a distruzzioni di u so ambienti naturali è l'usu intinsivu di i terri agriculi poni rapprisintà minacci putinziali pà 'ssa spezia. Hè dunqua impurtanti di metta in campu i misuri di cunsirvazioni pà prisirvà i pupulazioni di Medicago falcata è mantena a so diversità genetica.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]