Lotus edulis

À prupositu di Wikipedia
Lotus edulis
Lotus edulis
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Fabales
Famiglia Fabaceae
Generu Lotus
Nome binuminale
Lotus edulis
Carl Linnaeus, 1753

Lotus edulis hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Fabaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Lotus edulis hè una pianta acquatica appartinendu à a famiglia di e Fabaceae. 'Ssa spezia hè caratterizata da e so casce gallighjante à forma di core è i so fiori bianchi o rusulati chì emergenu sopra à l'acqua. I fiori sò suvitati da frutti à forma di guaine cuntinendu granelli manghjarecci.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Lotus edulis hè originariu di e rigione trupicale d'Asia, in particulare di l'India, di a China è di u Giappone. Hè ancu prisente in certe parte di l'Africa è di l'America suttana. 'Ssa pianta priferisce l'acque calme è pocu prufonde di i stagni, lavi è vadine.

Lotus edulis hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Lotus edulis hè una pianta vivace chì si riproduce per u più per via di granelli. I so granelli sò capace à firmà durmenti mentre longhi periodi prima di germinà. E casce gallighjante di 'ssa pianta sò adattate per assurbisce a luce di u sole è effittuà a fotosintesi. I fiori di u Lotus edulis sò impullinati da l'insetti, in particulare l'ape è e farfalle.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Lotus edulis appartene à u generu Lotus, chì cumprende parechje altre spezie di piante acquatiche. Certi sinonimi di Lotus edulis sò Nelumbo edulis è Nelumbo nucifera var. edulis.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Lotus edulis hè largamente cultivatu per i so granelli manghjarecci in numerose rigione di u mondu. Eppuru, per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale è di l'inguinamentu di l'acqua, 'ssa pianta hè minacciata in certe rigione. Misure di cunsirvazione, tale a prutezzione di e zone umite è a sensibilisazione à l'impurtanza di 'ssa pianta, sò necessarie per assicurà a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]