Limonium virgatum

À prupositu di Wikipedia
Limonium virgatum
Limonium virgatum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Caryophyllales
Famiglia Plumbaginaceae
Genaru Limonium
Nomu binuminali
Limonium virgatum
Philip Miller, 1768

Limonium virgatum hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Plumbaginaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Limonium virgatum hè una pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di i Plumbaginaceae. Si caratterizeghja da i so piccioli ritti, aghjunghjendu di regula un'altezza da 30 à 60 centimi. I casci sò liniari, stretti è appena incurvati. I fiora, di culori viulinu o rusulinu pallidu, sò ragruppati in gaspi densi in cima à i piccioli. I frutti sò picculi capsuli cuntinendu numarosi graneddi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Limonium virgatum hè urighjinariu di i righjoni custieri di l'Auropa, di l'Africa Nordu è di l'Asia uccidentali. Omu u trova par u più in i zoni umiti, tali i salini, i duni custieri è i pratulini umiti. 'Ssa pianta hè ancu cultivata com'è pianta urnamintali in numarosi paesi.

Limonium virgatum hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Limonium virgatum hè una pianta adatta à l'ambienti salini. Pussedi radichi spiciali, chjamati radichi avvintivi, chì li parmettini di risista à cuncintramenti alti di sali in a terra. 'Ssu adattamentu li cunfarisci un avantaghju cumpititivu in l'ambienti salini, induva pochi altri pianti poni sopravviva. A ripruduzioni di Limonium virgatum si faci par u più in impullinazioni cruciata, grazia à a visita d'insetti inamacatori tali l'abbi è i sbarabattuli.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Limonium virgatum hè u nomu scentificu accittatu di 'ssa pianta. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi siguenti : Statice virgata, Limonium sinuatum var. virgatum. 'Ssi noma sò stati apradati in u passatu pà disignà 'ssa spezia, ma sò avali cunsidarati com'è sinonimi.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Limonium virgatum hè una pianta abbastanza cumuna in a so aria di ripartizioni naturali. Eppuri, certi pupulazioni poni essa minacciati par causa di a distruzzioni di u so ambienti da l'urbanisazioni, l'agricultura intinsiva è l'assiccamentu di i zoni umiti. I misuri di cunsirvazioni, tali a prutizzioni di l'ambienti naturali è a rigulazioni di u sfruttamentu di i zoni custieri, sò nicissarii pà prisirvà 'ssa spezia è mantena a so diversità genetica.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]