Frankenia laevis

À prupositu di Wikipedia
Frankenia laevis
Frankenia laevis
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Caryophyllales
Famiglia Frankeniaceae
Generu Frankenia
Nome binuminale
Frankenia laevis
Carl Linnaeus, 1753

Frankenia laevis hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Frankeniaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Frankenia laevis hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Frankeniaceae. Si caratterizeghja da i piccioli ritti, aghjunghjendu di regula un'altezza da 20 à 60 centimi. E casce sò chjuche, lineare è disposte di manera opposta u longu di i piccioli. I fiori, di culore rusulatu pallidu à biancu, sò ragruppati in gaspe terminale. I frutti sò di piccule capsule cuntinendu numerosi granelli.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Frankenia laevis hè originaria di e rigione custiere di l'Europa meridiunale è di l'Africa suprana. Omu a trova per u più in e zone litturale, tale e dune di rena è e saline. 'Ssa pianta hè ancu prisente in certe rigione d'America suprana, induv'ella hè stata introdutta.

Frankenia laevis hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Frankenia laevis hè una pianta adatta à l'ambienti salini. Hè capace à tullerà cuncintrazione alte di sale in a terra, ciò chì li permette di pruspirà in ambienti custieri induve d'altre piante anu à chì fà à sopravvive. 'Ssa spezia si riproduce per u più per via di granelli, chì sò spergugliati da u ventu è l'acqua.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Frankenia laevis hè u nome scentificu accittatu per 'ssa pianta. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Frankenia pulverulenta, Frankenia hirsuta è Frankenia corymbosa.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Frankenia laevis hè cunsiderata cum'è una spezia di preoccupazione minore in termini di cunsirvazione. Bench'ella possi esse minacciata in certe rigione per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale, hè dinù largamente sparta è ùn hè micca cunsiderata cum'è essendu in priculu criticu. Eppuru, hè impurtante di surviglià l'evuluzione di e so pupulazione è di pruteghje e zone induv'ella si trova cù u fine di prisirvà a so diversità genetica è u so rollu eculogicu in l'ecusistemi custieri.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]