Elatine hydropiper

À prupositu di Wikipedia
Elatine hydropiper
Elatine hydropiper
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Malpighiales
Famiglia Elatinaceae
Genaru Elatine
Nomu binuminali
Elatine hydropiper
Augustin-Pyramus de Candolle, 1805

Elatine hydropiper hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di l'Elatinaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Elatine hydropiper hè una pianta acquatica arbacea appartinendu à a famiglia di l'Elatinaceae. Si caratterizeghja da i piccioli smilzi è ramificati, pudendu aghjunghja un'altezza da 10 à 30 centimi. I so casci sò upposti, uvali è misurani à l'incirca 1 à 2 centimi di longu. I fiora di 'ssa pianta sò chjuchi, bianchi o rusulati, è si ragruppani in gaspi à l'estremità di i piccioli. Pussedini quattru pitali è ottu stamini.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Elatine hydropiper hè una spezia largamenti sparta in i righjoni timparati di l'emisferu nordu. Omu a trova par u più in Auropa, in Asia è in America subrana. 'Ssa pianta affizziuneghja l'acqui dolci, tali i lavi, i stagni, i vadini è i paduli. Pò ancu crescia in zoni umiti, com'è i pratulini inundevuli.

Elatine hydropiper hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Elatine hydropiper hè una pianta annuali, ciò chì significheghja ch'edda cumpletta u so ciculu di vita in un annu solu. Si ripraduci par u più in via sissuata, grazia à l'impullinazioni di i fiora da l'insetti. I graneddi prudutti da a pianta sò lebbii è poni essa spargugliati da u ventu o l'acqua. Ani a capacità di firmà durmenti mentri longhi periudi, ciò chì li parmetti di ghjirminà quandu i cundizioni ambiintali sò favurevuli.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Elatine hydropiper hè u nomu scentificu accittatu di 'ssa pianta. Hè ancu cunnisciuta sottu à altri noma, tali Elatine alsinastrum, Elatine hexandra è Elatine triandra. 'Ssi noma sò cunsidarati com'è sinonimi di Elatine hydropiper.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Elatine hydropiper hè una spezia chì pò essa cunsidarata com'è vulnerevuli in certi righjoni par causa di a distruzzioni di u so ambienti naturali. L'attività umani, tali l'assiccamentu di i zoni umiti è l'inguinamentu di l'acqua, poni avè un impattu negativu annantu à a sopravvivenza di 'ssa pianta. Hè dunqua impurtanti di metta in piazza di i misuri di cunsirvazioni pà prisirvà i pupulazioni di Elatine hydropiper è mantena l'equilibriu di l'ecusistemi acquatichi ind'edda si trova.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]