Cuscuta europaea

À prupositu di Wikipedia
Cuscuta europaea
Cuscuta europaea
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Solanales
Famiglia Convolvulaceae
Genaru Cuscuta
Nomu binuminali
Cuscuta europaea
Carl Linnaeus, 1753

Cuscuta europaea hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Convolvulaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Cuscuta europaea hè una pianta parassita appartinendu à a famiglia di i Convolvulaceae. Si distingui par via di a so apparenza filiformi è u so culori giaddu pallidu. I piccioli di 'ssa pianta sò smilzi è flessibili, è poni aghjunghja parechji metri di lunghezza. I casci sò assenti ind'è 'ssa spezia, chì dipendi à l'intuttu di i so ospiti pà cibà si.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Cuscuta europaea hè urighjinaria d'Auropa, ind'edda hè sparta in numarosi paesi. Omu a trova ancu in certi righjoni d'Asia è d'Africa subrana. 'Ssa pianta parassita prifirisci l'ambienti aparti è assuliati, tali i pratulini, i campi cultivati è i bordi di stradonu.

Cuscuta europaea hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Cuscuta europaea hè una pianta oluparassita, ciò chì significheghja ch'edda ùn pò micca effittuà a fotusintesa è dipendi à l'intuttu di i so ospiti pà ottena i nutrimenti nicissarii à a so sopravvivenza. Si atturcineghja di tondu à i piccioli di i so ospiti, furmendu cusì una struttura aggruvigliata. I radichi di Cuscuta europaea pinetrani in i piccioli di l'ospiti par ricaccià i nutrimenti chì ni hà bisognu.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Cuscuta europaea hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia di cuscute. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Cuscuta epithymum, Cuscuta europaea var. epithymum è Cuscuta epithymum var. europaea.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

A cunsirvazioni di Cuscuta europaea ùn hè micca una priaccupazioni maghjori, chì hè cunsidarata com'è una spezia cumuna è sparta in a so aria di ripartizioni. Eppuri, a distruzzioni di u so ambienti naturali pò avè un impattu negativu annantu à a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]