Crassula vaillantii

À prupositu di Wikipedia
Crassula vaillantii
Crassula vaillantii
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Saxifragales
Famiglia Crassulaceae
Generu Crassula
Nome binuminale
Crassula vaillantii
Albrecht Wilhelm Roth, 1827, 1903

Crassula vaillantii hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Crassulaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Crassula vaillantii hè una pianta succulente appartinendu à a famiglia di e Crassulaceae. Si caratterizeghja da e so foglie carnate è spesse, disposte in rusetta. E casce sò di culore verde scuru, qualchì volta tinte di rossu, è anu una forma ovale o spatulata. I piccioli di a pianta sò corti è ramificati, aghjunghjendu di regula un'altezza da 10 à 15 centimi. I fiori di Crassula vaillantii sò chjuchi, bianchi o rusulati, è si ragruppanu in infiuriscenze.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Crassula vaillantii hè originaria d'Africa suttana, induv'ella hè largamente sparta in e rigione muntose di a pruvincia di u Capu. Omu a trova ancu in certe parte di a Namibia. 'Ssa pianta cresce per u più in e zone rucciose è e pendite erte, induv'ella hè bè adatta à e cundizione aride è à e terre povere in nutrimenti.

Crassula vaillantii hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Crassula vaillantii hè una pianta vivace chì si riproduce per u più in via vegetativa, vene à dì da a furmazione di nuvelle piante à parte si da frammenti di piccioli o di foglie. Pò ancu riproduce si per via di granelli, benchì 'ssu metudu sia menu currente. 'Ssa spezia hè adattata à cundizione di sicchina è pò sopravvive mentre longhi periodi senza acqua grazia à e so casce carnate chì accumuleghjanu l'umidità.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Crassula vaillantii hè ancu cunnisciuta sottu à u sinonimu di Crassula muscosa. 'Ssu nome hè stata usatu in u passatu per designà 'ssa pianta, ma hè avale cunsideratu cum'è obsoletu. Esistenu dinù altri sinonimi menu currentemente imprudati, tali Crassula lycopodioides è Crassula lycopodioides var. vaillantii.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Crassula vaillantii hè una pianta relativamente cumuna in a so area di ripartizione naturale. Eppuru, per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale da l'urbanisazione criscenta è u sfruttamentu minerariu, certe pupulazione di 'ssa spezia sò minacciate. Misure di cunsirvazione sò necessarie per prisirvà 'ssa pianta, in particulare a prutezzione di u so ambiente è a sensibilisazione di u publicu à a so impurtanza eculogica.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]