Cotula coronopifolia

À prupositu di Wikipedia
Cotula coronopifolia
Cotula coronopifolia
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Asterales
Famiglia Asteraceae
Generu Cotula
Nome binuminale
Cotula coronopifolia
Joseph Dalton Hooker, 1852

Cotula coronopifolia hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di l'Asteraceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Cotula coronopifolia hè una pianta erbacea annuale appartinendu à a famiglia di l'Asteraceae. Si caratterizeghja da e so foglie frastagliate in sigmenti stretti è e so fiurarelli gialli ragruppati in capulini. 'Ssa pianta misura di regula trà 10 è 30 centimi d'altezza.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Cotula coronopifolia hè originaria d'Africa suttana, ma s'hè largamente sparta in altre rigione di u mondu, in particulare in Australia, in Nova Zelanda è in certe parte di l'Europa. Hè à spessu cunsiderata cum'è una gattiva erba invadente per causa di a so capacità à culunizà prestu e zone disturbate.

Cotula coronopifolia hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Cotula coronopifolia priferisce e terre umite è l'ambienti aperti tali e pratuline, i bordi di corsi d'acqua è e zone custiere. Hè capace à adattà si à una larga gamma di cundizione ambientale, ciò chì cuntribuisce à u so successu intantu chì spezia invadente. 'Ssa pianta si riproduce per u più per via di granelli, chì sò spergugliati da u ventu o traspurtate da l'animali.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Cotula coronopifolia hè ancu cunnisciuta sottu à altri nomi scentifichi, tali Cotula australis è Cotula coronopifolia var. australis. 'Ssi sinonimi sò imprudati per designà variazione regiunale di a spezia.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Per causa di a so natura invadente, Cotula coronopifolia pò avè un impattu negativu annantu à l'ecusistemi indigeni suppiantendu e spezie vegetale lucale. In certe rigione, misure di cuntrollu sò messe in piazza per limità a so prupagazione. Hè impurtante di surviglià è di gistisce e pupulazione di Cotula coronopifolia cù u fine di prisirvà a biodiversità è l'integrità di l'ecusistemi.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]