Bromus erectus

À prupositu di Wikipedia
Bromus erectus
Bromus erectus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Bromus
Nomu binuminali
Bromus erectus
Huds., 1762

Bromus erectus hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus erectus hè una spezia di pianta arbacea di a famiglia di i Poaceae. Hè carattarizata da i piccioli dritti pudendu aghjunghja 1 metru d'altura, fogli liniari è i spighetti da 2 à 4 cm di lunghezza. I fiora sò disposti in pannochji leni è i graneddi sò di piccula taglia.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus erectus hè una spezia largamenti sparta in Auropa, in Asia è in Africa subrana. Hè prisenti in i pratulini, i landi è i prata secchi, è ancu in i zoni disturbati tali i bordi di stradonu è i tarreni senza culturi.

Bromus erectus hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

'Ssa pianta hè una spezia vivaci, ciò chì significheghja ch'edda pò viva parechji anni. Si ripraduci par u più da i so graneddi, chì sò spargugliati da u ventu. A fiuritura hà locu di branu è d'istati, è i graneddi maturani di vaghjimu. Bromus erectus hè una pianta risistenti, capaci à adattà si à diffarenti tipi di terri è di cundizioni climatichi.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Bromus erectus hè stata discritta par a prima volta da Carl von Linné in u 1753. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi siguenti : Bromus commutatus, Bromus erectus subsp. commutatus, Bromus erectus subsp. divaricatus, Bromus erectus subsp. erectus, Bromus erectus subsp. intermedius, Bromus erectus subsp. mutabilis, Bromus erectus subsp. submutabilis, Bromus mutabilis è Bromus submutabilis.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Bromus erectus hè una spezia cumuna è largamenti sparta, ma pò essa minacciata in certi righjoni par causa di a perdita d'ambienti divuta à l'urbanisazioni è à l'agricultura intinsiva. Hè ancu sensibuli à l'inguinamentu atmusfericu è à a sicchina. Misuri di cunsirvazioni tali a prutizzioni di l'ambienti naturali è a gistioni di i terri poni cuntribuiscia à assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]