Atriplex prostrata

À prupositu di Wikipedia
Atriplex prostrata
Atriplex prostrata
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Caryophyllales
Famiglia Amaranthaceae
Genaru Atriplex
Nomu binuminali
Atriplex prostrata
Filip Maximilian Opiz, 1820

Atriplex prostrata hè una pianta chì faci parti di a famiglia di l'Amaranthaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Atriplex prostrata hè una spezia di pianta arbacea appartinendu à a famiglia di l'Amaranthaceae. Si caratterizeghja da a so forma rampicanti è i so piccioli accasciati, chì poni aghjunghja insin'à 50 centimi di lunghezza. I casci sò chjuchi, alterni è di forma uvali. Sò d'un verdi vivu è prisentani una tissitura appena succulenti. I fiora sò discreti, di culori virdicciu, è ragruppati in picculi spighi. I frutti sò di picculi capsuli cuntinendu i graneddi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Atriplex prostrata hè una spezia largamenti sparta à traversu u mondu. Omu a trova par u più in i righjoni timparati è subtrupicali, in particulari in Auropa, in Asia, in Africa subrana è in America subrana. Hè adattata à diffarenti tipi di terri, ma prifirisci i terri salini è rinosi. Omu a scontra à spessu in i zoni custieri, i salini è i duni.

Atriplex prostrata hè prisenti in Corsica.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Atriplex prostrata hè ancu cunnisciuta da altri noma scentifichi, tali Atriplex patula è Atriplex hastata. 'Ssi sinonimi sò stati usati in u passatu pà disignà variazioni di 'ssa spezia, ma sò avà cunsidarati com'è sottuspezii o formi distinti.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Atriplex prostrata hè una spezia cunsidarata com'è pocu di cuncernu in termini di cunsirvazioni. Hè capaci à adattà si à cundizioni ambiintali varii è pò culunizà ambienti disturbati. Eppuri, certi pupulazioni poni essa minacciati da a distruzzioni di u so ambienti naturali divuta à l'urbanisazioni, à l'agricultura intinsiva o à u sfruttamentu di i risorsi naturali. Hè dunqua impurtanti di surviglià è di pruteghja i pupulazioni lucali di 'ssa pianta pà prisirvà a so diversità genetica è u so rollu eculogicu.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]