Artemisia annua

À prupositu di Wikipedia
Artemisia annua
Artemisia annua
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Asterales
Famiglia Asteraceae
Genaru Artemisia
Nomu binuminali
Artemisia annua
Carl Linnaeus, 1753

Artemisia annua hè una pianta chì faci parti di a famiglia di l'Asteraceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Artemisia annua hè una pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di l'Asteraceae. Hè urighjinaria di China ed hè largamenti cultivata in numarosi righjoni di u mondu par i so prubità midicinali.

'Ssa pianta aghjunghji di regula un'altezza da 1 à 2 metri. I so fogli sò verdi, alterni è finamenti frastagliati, dendu à a pianta un'apparenza lebbia è aeria. I fiora giaddi, ragruppati in capulini, appariscini d'istatina è sò ricchi di nettaru, attirendu cusì di numarosi insetti inamacatori.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Artemisia annua hè urighjinaria di China, induv'edda cresci naturalamenti in i righjoni timparati è subtrupicali. Eppuri, par via di a so pupularità in quant'è pianta midicinali, hè avà cultivata in numarosi paesi à traversu u mondu, in particulari in Auropa, in America subrana è in Africa.

Artemisia annua hè prisenti in Corsica.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Artemisia annua hè u nomu scentificu accittatu di 'ssa pianta. Hè stata discritta pà a prima volta da u butanistu svidesu Carl Linnaeus in u 1753.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Par causa di a so larga distribuzioni è di a so cultura sparta, Artemisia annua ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata. Eppuri, hè impurtanti di nutà chì a digradazioni di l'ambienti naturali è i pratichi agriculi intinsivi poni avè un impattu annantu à a so sopravvivenza à longu andà.

A pianta hè par u più cultivata par i so prubità midicinali, in particulari par a pruduzzioni di artemisinina, un cumpostu impradatu in u trattamentu di a malaria. 'Ssa dumanda criscenti hà cunduttu à una crescita di a cultura di Artemisia annua in numarosi paesi, ciò chì cuntribuisci à a so cunsirvazioni assicurendu a so dispunibilità pà a pruduzzioni di medicini escinziali.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]