Achillea ageratum

À prupositu di Wikipedia
Achillea ageratum
Achillea ageratum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Asterales
Famiglia Asteraceae
Genaru Achillea
Nomu binuminali
Achillea ageratum
Carl Linnaeus, 1753

Achillea ageratum hè una pianta chì faci parti di a famiglia di l' Asteraceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Achillea ageratum hè una pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di l'Asteraceae. Misura di regula trà 30 è 60 cm d'altura è pussedi casci verdi è piumosi. I fiora, chì appariscini da ghjugnu à sittembri, sò di culori biancu o rusulinu pallidu è sò ragruppati in curimbi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Achillea ageratum hè urighjinaria d'Auropa è d'Asia cintrali, ma hè stata intradutta in numarosi altri righjoni di u mondu, in particulari in America subrana. Cresci in i pratulini, i campi è i bordi di stradonu, è pò essa truvata à altitudini andendu sinu à 2500 metri.

Achillea ageratum hè prisenti in Corsica.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Achillea ageratum hè stata discritta pà a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in u 1753. Hà ancu stata cunnisciuta sottu à i noma di Achillea millefolium var. ageratum è Achillea tomentosa. Apparteni à u genaru Achillea, chì cumprendi circa 85 spezii di pianti arbacei.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Achillea ageratum ùn hè micca cunsidarata com'è una spezia minacciata, ma pò essa affittata da a perdita d'ambienti divuta à l'urbanisazioni è à l'agricultura intinsiva. Hè ancu calchì volta cunsidarata com'è una gattiva arba in i culturi. Eppuri, hè à spessu cultivata com'è pianta urnamintali par i so fiora attraenti è a so faciulità d'intrattinimentu. Hè ancu usata in medicina tradiziunali pà trattà parechji affizzioni, in particulari i dulori mestruali è i ribugli dighjistivi.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]