Tempi

À prupositu di Wikipedia
Jump to navigation Jump to search

Tempi hè una rivista culturali in lingua corsa criata di marzu 2018 da Marcu Antone Faure Colonna d'Istria è Ghjuvansantu Olivieri Battestini. Si pruponi di trattà di numarosi temi di a sucità muderna oghjinca (attualità corsa è internaziunali, giupulitica, cultura, storia, ecunumia, è cetara) è si cunsidareghja eredi di A Tramuntana di Santu Casanova è di A Cispra di Saveriu Paoli è Ghjacumu Santu Versini. Com'edda spiega l'intistatura di a rivista:

In 1896 Santu Casanova hà avutu l’idea, per cumbatte l’influenza dannighjadore di u francese, di crià u primu ghjurnale in lingua corsa, senza francese è senza talianu, chì era allora a lingua scritta di a Corsica. Oghje, cù Tempi, cum’è eredi di A Tramuntana Santu Casanova è di A Cispra di Saveriu Paoli è Ghjacumusantu Versini, vulemu dà à i Corsi a pussibilità d’amparà, d’infurmà si cù nutizie di qualità, in lingua soia.

I primi articuli cuncernani par indittu a riforma di u bascigliè, a cigalella è a furmicula, Emile Durkheim, u keynesianisimu.

Liami[mudificà | edità a fonte]