Rinucciu di la Rocca

À prupositu di Wikipedia
Jump to navigation Jump to search
Rinucciu di la Rocca vedi u capu di u so figliolu è di u so nipoti in terra (Galletti 1863)

Rinucciu di la Rocca (o Rinucciu della Rocca) (1458-1511) hè una persunalità storica di a Corsica. Rinucciu di la Rocca hè natu in 1458 vicinu à Ulmetu. Facia parti di a famiglia di i Cinarchesi ed era u figliolu di Ghjudici di la Rocca.

Hà fundatu in 1492 u cunventu di San Francescu in Ulmetu.

Rinucciu hà sustinutu prima Genuva è l'Uffiziu di San Ghjorghju. Ma dopu s'hè rivultatu ed hà fattu quattru guerri contr'à Genuva: a prima in 1502, a siconda in 1504, a terza in 1507 è finalmenti a quarta in 1510 chì fù a più corta. Rinucciu hà vintu i trè primi guerri. Ma hà persu l'ultima. Genuva feci u starminiu di a so famiglia è di i so prubità. Rinucciu di la Rocca murì assassinatu l' 11 aprili 1511 in Arbiddari.

Rifarenzi[mudificà | edità a fonte]

Da veda dinò[mudificà | edità a fonte]

E persunalità storiche di Corsica

Ghjacumu Petru Abbatucci - Bartulumeu Arena - Ghjiseppu Maria Buonaparte - Lucianu Buonaparte - Napulione Buonaparte - Circinellu - Ugo Colonna - Matteu de Buttafuoco - Ghjacintu Paoli - Pasquale Paoli - Rinucciu di la Rocca Dumenicu Rivarola - Sambucucciu d'Alandu - Sampieru Corsu - Vannina d'Ornanu - Vincentellu d'Istria - Zampaglinu di Bucugnà


WikiLettera

'Ssu articulu hè in custruzzioni. Pudeti cuntribuiscia à a so redazzioni.