Pinterest

À prupositu di Wikipedia

Pinterest hè un serviziu americanu di spartera di maghjine è di media suciale disignatu per permette di risparmià è scopre informazioni (specificamente "idee") nant'à internet aduprendu immagini è, à scala più chjuca, GIF animati è video, in forma di pannelli. U situ hè statu creatu da Ben Silbermann, Paul Sciarra è Evan Sharp è avia più di 478 milioni d'utilizatori attivi glubali à u mese di marzu 2021. Hè gestitu da Pinterest, Inc., basatu in San Francisco.

Ben Silbermann, "Web Summit 2018", 2 nuvembri 2018

Flickr

Storia[mudificà | edità a fonte]

U sviluppu di Pinterest hà iniziatu in dicembre 2009, è u situ hà lanciatu u prototipu cum'è beta chjusu in marzu 2010. Nove mesi dopu u lanciu, u situ web avia 10.000 utilizatori. Silbermann hà dettu ch'ellu hà scrittu à i primi 5.000 utilizatori, prupunendu u so numeru di telefunu è ancu riunendusi cun alcuni d'elli. U lanciamentu di una app per iPhone à principiu di marzu di u 2011 hà purtatu più download di quelli previsti. Hè stata seguitata da una app iPad [12] è Pinterest Mobile, una versione di u situ web per l'utilizatori chì ùn sò micca iPhone. Silbermann è uni pochi di prugrammatori anu gestitu u situ fora di un picculu appartamentu finu à l'estate di u 2011.

Logo da u 2011[mudificà | edità a fonte]

Pinterest hà cresciutu rapidamente durante stu periodu. U 10 d'aostu 2011, a rivista "Time" hà listatu Pinterest in u so articulu "50 Best Websites of 2011". In dicembre 2011, u situ hè diventatu unu di i 10 più grandi servizii di rete suciale, secondu i dati Hitwise, cù 11 milioni di visite totali à a settimana. Pinterest hà vintu a "Best New Startup" di u 2011 à i TechCrunch Crunchies Awards. Per ghjennaghju 2012, comScore hà riferitu chì u situ avia 11,7 milioni di visitatori unichi in i Stati Uniti, chì face u situ u più veloce di sempre per francà i 10 milioni di visitatori unici.À i Premii "Webby" 2012, Pinterest hà vintu a Miglior App di Social Media è u Premiu à a "Voce di u Populu" per u megliu design visuale funziunante.

U 23 di marzu di u 2012, Pinterest hà svelatu i termini di serviziu aggiornati chì eliminanu a pulitica chì li dava u dirittu di vende u cuntenutu di i so utilizatori. U 10 d'aostu 2012, Pinterest hà cambiatu a so pulitica in modu chì una dumanda o un invitu ùn sianu più necessarii per unisce à u situ. In uttrovi 2012, Pinterest hà lanciatu conti d'affari chì permettenu à l'imprese di cunvertisce i so conti persunali esistenti in conti d'affari o di cumincià da zero.

Ancu se cuminciò cum'è una "rete suciale" cù tavule, in l'anni più tardi a sucietà hà messu l'accentu crescente in a ricerca visuale è u cummerciu elettronicu, cum'è i cataloghi di shopping.

In farraghju 2019, u Wall Street Journal hà dichjaratu chì Pinterest hà presentatu secretamente una offerta pubblica iniziale (IPO) di stock. A valutazione tutale di a cumpagnia à l'epica righjunsi $12 miliardi. Sò entrati in borsa u 18 d'aprile di u 2019 à 19$ per azione, chjudendu a ghjurnata à 24,40$ per azione.

Per u 2020, Pinterest hà segnalatu un fatturatu publicitariu di 1,7 miliardi di dollari, un aumentu di 48% da u 2019. U 3 di marzu di u 2021, Pinterest hà annunziatu "Pinterest Premiere", un pruduttu di publicità video "chì apparerà in i feed di e persone, destinatu à i so interessi è altre caratteristiche." Più tardi in aprile, u direttore finanziariu Todd Morgenfeld hà annunziatu i so piani più soldi per u marketing per cumpensà un potenziale rallentamentu di l'attività mentre l'ecunumia di i Stati Uniti riapre, chì più persone ricevenu vaccinazioni COVID-19.

Funzioni è cuntenutu[mudificà | edità a fonte]

Questa sezzione pò cuntà eccessivamente nantu à fonti troppu strettamente associate à u sughjettu, impedendu potenzialmente chì l'articulu sia verificabile è neutru. Aiutate per piacè à migliurallu rimpiazzenduli cù citazioni più adatte à fonti affidabili, indipendenti, di terze parti. (Aostu 2017) (Amparate cumu è quandu per eliminà stu missaghju mudellu)

I creatori daretu à Pinterest anu riassuntu u serviziu cum'è un "catalogu d'idee" chì ispira l'utilizatori à "sorte è fà quella cosa", ancu s'ellu ùn hè micca una "rete suciale" basata nantu à l'imaghjini. Hà dinò un prufilu di moda assai grande. In l'ultimi anni, Pinterest hè statu ancu descrittu cum'è un "mutore di ricerca visuale".

Pinterest si compone principalmente di "spilli" è "tavule". Un pin hè una maghjina chì hè stata ligata da un situ web o caricata. I pins salvati da u pianu di un utilizatore ponu esse salvati in u pannellu di qualcunu altru, un prucessu chjamatu "ripinning". [33] I Cunsiglii sò cullezzione di spilli dedicati à un tema cum'è citazioni, viaghji, o matrimonii. I Cunsiglii cù parechje idee ponu avè diverse sezzioni chì cuntenenu ancu più spilli. L'utilizatori ponu seguità è micca seguità l'altri utilizatori è ancu i pannelli, chì cumpierianu u "feed in casa".

U cuntenutu pò ancu esse truvatu fora di Pinterest è caricatu di manera simile à un cartone cù u buttone "Salvà", chì pò esse scaricatu in a barra di segnalibri in un navigatore web, [36] o esse implementatu da un webmaster direttamente nantu à u situ web. In origine era chjamatu u buttone "Pin it" ma hè statu rinuminatu in u 2016 in "Save" per via di l'espansione internaziunale, chì face u situ più intuitivu per i novi utilizatori.

A l'agostu 2016, Pinterest hà lanciatu un lettore video chì hà permessul'utilizatori è e marche carganu è almacenanu clips di qualsiasi lunghezza direttamente in u situ.

Esplorà[mudificà | edità a fonte]

Cuncepimentu da u 2012.

L'alimentazione in casa hè una cullizzioni di Pins da l'utilizatori, i pannelli è l'argumenti seguitati, è ancu uni pochi pins è pins prumossi chì Pinterest hà sceltu. [35] In a pagina principale di Pinterest, vene un "pin feed", affissendu l'attività cronologica da i pannelli Pinterest chì un utilizatore segue

In uttrovi 2013, Pinterest hà iniziatu a visualizazione di publicità in forma di "Pin Promossi". I Pin Promossi sò basati nantu à l'interessi di un utilizatore individuale, cose fatte nantu à Pinterest, o un risultatu di visità u situ o l'app di un inserzionista.

In 2015, Pinterest hà implementatu una funzione chì permette à l'utilizatori di circà cù l'imaghjini invece di e parolle. Ntô marzu 2020, Pinterest hà introduttu a tabulazione "Oghje" nantu à l'alimentazione di casa chì mostra i trending pins

Ricerca visuale[mudificà | edità a fonte]

In u 2017, Pinterest hà introduttu una funzione di "ricerca visuale" chì permette à l'utilizatori di circà elementi in l'imaghjini (pins esistenti, parti esistenti di una foto, o foto nove) è guidà l'utilizatori à cuntenuti simili suggeriti in a basa di dati di Pinterest. L'arnesi alimentati da intelligenza artificiale sò chjamati Pinterest Lens, Shop the Look, è Instant Ideas.

Shopping è cataloghi[mudificà | edità a fonte]

A piattaforma hà attiratu l'imprese, in particulare i rivenditori, per creà pagine destinate à prumove e so cumpagnie in ligna cum'è "vitrina virtuale"

In u 2013, Pinterest hà introduttu un novu strumentu chjamatu "Pin ricchi", per arricchisce l'esperienza di u cliente quandu naviga per i pin fatti da e cumpagnie. E pagine cummerciale ponu include vari dati, temi è informazioni cum'è prezzi di i prudutti, valutazioni di filmi o ingredienti per ricette

In ghjugnu 2015, Pinterest hà svelatu "pins comprabili" chì permettenu à l'utilizatori di cumprà cose direttamente da Pinterest. In uttrovi 2018, a funzione di i pins acquistabili hè stata rimpiazzata da "Pins di pruduttu". In marzu 2019, Pinterest hà aghjustatu cataloghi di prudutti è raccomandazioni di compra persunalizate cù l'opzione "più da [marca]", mostrendu una gamma di Pins di produttu da a stessa attività.

Pinterest Analytics[mudificà | edità a fonte]

[1] Pinterest Analytics hè assai simile à Google Analytics. Hè un serviziu creatu chì genera statistiche cumplette nantu à u trafficu di un situ web specificu, cumunemente adupratu da i venditori. Pins, pinner, repins è repinners sò alcuni aspetti di i dati d'utilizatori chì Pinterest Analytics furnisce. Raccoglie dinò dati chì riprisentanu a percentuale di cambiamentu in un tempu specificu, per determinà se un pruduttu hè più pupulare in un ghjornu specificu durante a settimana, o diventa pianu pianu impopulare. Questi dati aiutanu l'agenzie di marketing à cambià e so strategie per guadagnà più pupularità, cambiendu spessu u cuntenutu visuale per appellu à a cumunità Pinterest. A tabulazione "A più cliccata" in Pinterest Analytics mostra prudutti chì sò più propensi à vende. Attraversu l'accessu di Pinterest Analytics, e cumpagnie ricevenu insight à i dati via API.

Usu[mudificà | edità a fonte]

Pinterest hè un situ web gratuitu chì richiede una registrazione per aduprà. U serviziu hè attualmente accessibile attraversu un navigatore web, è app per iOS, Android è Windows 10 PC.

In Farraghju 2013, Reuters è ComScore anu dichjaratu chì Pinterest avia 48,7 milioni d'utilizatori in tuttu u mondu, è un studiu publicatu in lugliu 2013 da l'agenza di media suciale francese Semiocast hà rivelatu chì u situ web avia 70 milioni d'utilizatori in u mondu. In uttrovi 2016, a cumpagnia hà avutu 150 milioni d'utilizatori attivi mensili (70 milioni in i Stati Uniti è 80 milioni fora di ellu), aumentendu à 175 milioni d'utilizatori attivi mensili da aprile 2017 è 250 milioni in settembre 2018. À lugliu 2020, ci era più di 400 milioni d'utilizatori attivi mensili

Demugrafia[mudificà | edità a fonte]

Pinterest hà largamente appellu à e donne, in particulare cù a so basa di utilizatori iniziale. Un raportu di u 2020 hà trovu chì più di u 60% di l'utenti mundiali sò donne. Ancu se l'omi ùn sò micca stati un publicu primariu in Pinterest, hè statu trovu chì u so usu hè aumentatu 48%. In termini di distribuzione per età, l'utilizatori trà l'età di 18-25 anu cresciutu duie volte più veloce di quelli di più di 25 anni. Tuttavia, sia l'utilizatori trà l'età di 18-25 è l'utilizatori trà l'età di 25-40 anu guidatu a crescita di Pinterest.

In a scienza[mudificà | edità a fonte]

I dati di Pinterest sò stati aduprati per a ricerca in diverse zone. Per esempiu, hè pussibule truvà mudelli di attività chì attiranu l'attenzione di l'audienza è di ripubblicazione di cuntenutu, cumprendu a misura in cui l'utenti si specializanu in temi particulari, è omofilia trà l'utilizatori. Un altru travagliu focalizatu nantu à u studiu di e caratteristiche, manifestazioni è effetti generali di i comportamenti di l'utente da vari aspetti, è ancu correlazioni trà l'utenti vicini è a topologia di a struttura di rete. Ci hè ancu studiu, chì basatu annantu à Pinterest hà prupostu un novu sistema di raccomandazione di pinboard per l'utilizatori di Twitter.

Affari corporativi[mudificà | edità a fonte]

Pinterest, Inc. hà a so sede in San Francisco, California. À l'origine era basatu in Palo Alto prima di trasladassi in u 2012.

À l'iniziu di u 2011, a sucietà hà assicuratu un finanzamentu di a Serie A di 10 milioni di dollari US guidatu da Jeremy Levine è Sarah Tavel di Bessemer Venture Partners. In uttrovi 2011, dopu una introduzione da Kevin Hartz è Jeremy Stoppelman, a cumpagnia hà assicuratu 27 milioni di dollari americani in finanziamenti da Andreessen Horowitz, chì hà valutatu a cumpagnia à 200 milioni di dollari americani. [citazione necessaria]

U cofundatore Paul Sciarra hà lasciatu a so pusizione in Pinterest d'aprile 2012 per un travagliu di cunsultante cum'è imprenditore in residenza à Andreessen Horowitz.

U 17 di maghju di u 2012, a sucietà di cummerciu elettronicu giappunese Rakuten hà annunziatu di cunduce un investimentu di $100 milioni in Pinterest, à fiancu à l'investitori cumpresi Andreessen Horowitz, Bessemer Venture Partners è FirstMark Capital, basatu annantu à una valutazione di 1,5 miliardi di dollari.

U 20 di settembre di u 2012, Pinterest hà annunziatu l'assunzione di u so novu capu di l'ingenieria, Jon Jenkins. Jenkins hè venutu da Amazon, induve hà passatu ottu anni cum'è capu di ingegneria è hè statu ancu direttore di strumenti di sviluppatore, analisi di piattaforme è piattaforma di siti web.

À a fine d'ottobre 2013, Pinterest hà assicuratu una rotonda di 225 milioni di dollari di finanziamenti azionarii chì valutavanu u situ web à 3,8 miliardi di dollari.

In 2014, Pinterest hà generatu i so primi rivenuti, quandu hà cuminciatu à incaricà i publicisti per prumove a so merchenzie à i milioni di hobbyisti, pianificatori di vacanze, è fai da te. Annunzii nantu à u situ puderanu generà finu à 500 milioni di dollari in u 2016, stima Michael Pachter, analista di "Wedbush Securities".

In u 2015, l'investitori anu stimatu Pinterest, Inc. à 11 miliardi di dollari, chì ne facenu un "unicornu" (una start-up cù una valutazione chì supera i 1 miliardi di dollari). [78] A partire da 2017 a cumpagnia hè stata valutata à 12 miliardi di dollari.

In ghjugnu 2017, Pinterest hà raccoltu 150 milioni di dollari da un gruppu di investitori esistenti.

A l'agostu 2020, Pinterest hà pagatu 89,5 milioni di dollari per annullà un grande affittu di spaziu di uffiziu nantu à un cumplessu cumpletu in l'area SoMa di San Francisco, vicinu à a so sede attuale.

Acquisti[mudificà | edità a fonte]

In marzu 2013, Pinterest hà acquistatu Livestar. I termini ùn sò micca stati divulgati. À principiu di uttrovi 2013, Pinterest hà acquistatu Hackermeter. I cofundatori di a cumpagnia, Lucas Baker è Frost Li, si sò uniti à Pinterest cum'è ingegneri.

In April 2015, Pinterest hà acquistatu a squadra da Hike Labs, chì avia sviluppatu una applicazione di publicazione mobile chjamata Drafty.

In Maghju 2016, Pinterest hà acquistatu a startup URX di cunnessione profonda mobile per aiutà à accelerà i so sforzi di comprensione di u cuntenutu. L'esperienza di a squadra URX in scuperta di contenuti mobili è raccomandazione si rivelerebbe critica per aiutà Pinterest à capisce u so corpus di più di 100 miliardi di pin, per cunsiglialli megliu à i so utilizatori.

U 23 d'Agostu 2016, Pinterest hà annunziatu chì averia da acquistà a squadra daretu à Instapaper, chì continuerà à operà cum'è un'app separata. A squadra Instapaper travaglia à tempu nantu à a sperienza core di Pinterest è l'aghjurnamentu di Instapaper.

L'8 di marzu di u 2017, Pinterest hà dettu ch'ellu avia acquistatu Jelly Industries, una piccula cumpagnia di mutori di ricerca fundata da Biz Stone.

Critica[mudificà | edità a fonte]

Cuntenutu copyrighted

Pinterest hà un sistema di notificazione chì i detentori di copyright ponu aduprà per dumandà chì u cuntenutu sia eliminatu da u situ. U statutu di portu sicuru di Pinterest Digital Act Millennium Copyright Act (DMCA) hè statu messu in causa postu chì prumove attivamente i so utilizatori à cupià in Pinterest, per u so usu perpetuu, qualsiasi maghjina nant'à Internet. L'utilizatori di Pinterest ùn ponu micca pretende u statutu di portu sicuru è cusì sò esposti à azzioni legali pussibuli per appuntamentu di materiale di copyright. Pinterest permette à l'utilizatori di trasferisce l'infurmazioni; i diritti di pruprietà intellettuale venenu à ghjucà.

Una meta-tag HTML "nopin" hè stata liberata da Pinterest u 20 di ferraghju di u 2012 per permette à i siti web di rinuncià à l'impinghje di e so maghjine. U 24 di ferraghju di u 2012, Flickr hà messu in opera u codice per permette à l'utilizatori di rinuncià.

Pinterest hà publicatu una dichjarazione in marzu di u 2012 dicendu di crede ch'ellu era prutettu da e disposizioni di u portu sicuru di a DMCA.

À principiu di maghju 2012, u situ hà aghjuntu l'attribuzione automatica di autori nantu à e maghjine uriginate da Flickr, Behance, YouTube è Vimeo. L'attribuzione automatica hè stata aghjunta ancu per i Pins da i siti chì riflettenu u cuntenutu in Flickr. À u listessu tempu, Flickr hà aghjuntu un accurtatoghju Pin à u so menù di l'opzione di sparte à l'utilizatori chì ùn anu micca sceltu di sparte e so immagini.

I creatori di cuntenuti in siti cum'è iStock anu manifestatu a so preoccupazione per u so travagliu riutilizatu in Pinterest senza permessu. Getty Images hà dettu chì era cunuscenza di i prublemi di copyright di Pinterest è era in discussione cun elli.

Statutu ghjuridicu[mudificà | edità a fonte]

In Farraghju 2012, u fotografu è avvucatu Kirsten Kowalski hà scrittu un post di blog spieghendu cumu a so interpretazione di a legge di u dirittu di l'autore a hà purtata à cancellà tutti i so pins infrinzenti. U postu hà cuntribuitu à un scrutinu nantu à u statutu ghjuridicu di Pinterest. A publicazione hè diventata virale è ghjunghje à u fundatore Ben Silbermann chì hà contattatu Kowalski per discutere di fà u situ web più conforme à a legge.

Cundizioni di serviziu[mudificà | edità a fonte]

I precedenti termini di serviziu di Pinterest affirmavanu ambiguamente a pruprietà di u cuntenutu di l'utente. Un articulu di marzu 2012 in Scientific American hà criticatu a pruprietà autoimposta di Pinterest di u cuntenutu di l'utilizatori dicendu chì "i termini di serviziu di Pinterest anu raccoltu assai critiche per dichjarà senza termini incerti chì tuttu ciò chì avete" pin "à u so situ li appartene. Completamente In tuttu. Per sempre è per sempre."

À l'epica, i termini di serviziu di Pinterest dichjaravanu chì "Rendendu dispunibule qualsiasi Contenutu di i membri per mezu di u situ, di l'Applicazione o di i Servizii, cuncede à Cold Brew Labs una licenza mundiale, irrevocabile, perpetua, non esclusiva, trasferibile, senza diritti di royalty, cù u dirittu di sublicenzà, d'utilizà, cupià, adattà, mudificà, distribuisce, licenzia, vende, trasferisce, visualizà publicamente, eseguisce publicamente, trasmette, trasmette, trasmette, accede, vede, è sfruttà altrimenti tali Contenuti Membri solu in, attraversu o per mezu di u situ, di l'applicazione o di i servizii. "[93] Sutta questi termini, tutte e pruprietà persunali, creative è intellettuali inviate à u situ appartenenu à u situ web è ponu esse vendute. Un blogger Scientific American hà rimarcatu chì questu cuntraria una altra linea in i termini di serviziu, chì "Cold Brew Labs ùn rivendica alcun dirittu di pruprietà annantu à tali Contenuti Membri".

Parechji ghjorni dopu, Pinterest hà svelatu i termini di serviziu aggiornati chì, una volta implementati in aprile, anu finitu e rivendicazioni precedenti di u situ di pruprietà di e immagini publicate. "A vendita di cuntenutu ùn hè mai stata a nostra intenzione", hà dettu a sucietà in un post di blog.

Adupratu da scammatori[mudificà | edità a fonte]

L'ingegneria suciale di l'utilizatori di Pinterest da scammatori per propagà indagini chì prumettenu prudutti gratuiti hè stata nutata da l'impresa di sicurità informatica Symantec in marzu 2012. L'imaghjini Scam, spessu marcate cù un nome d'azienda ben cunnisciutu cum'è Starbucks, offrenu incentivi cum'è carte rigalu per cumplettà un sondaghju . Una volta chì u ligame in a descrizzione hè cliccatu, l'utilizatori sò purtati à un situ esternu è dumandatu di rinfigurà l'imagine scam. E vittime sò phishing per e so informazioni persunali è u pruduttu gratuitu prumessu ùn hè mai consegnatu.

Cinsura[mudificà | edità a fonte]

In u so 2019 "Quale hè u vostru Spinu?" rapportu, a Fundazione Elettronica di Frontiera hà datu à Pinterest una stella di trè (nantu à sei), mettendu in risaltu i miglioramenti in i rapporti di trasparenza di a sucietà nantu à l'avvisi di rimozione di u guvernu, ma criticendu a mancanza di un impegnu chjaru di avvisà l'utenti nantu à a rimozione di u cuntenutu è a sospensione di u cuntu.

In marzu 2017, l'autorità chinesi anu bluccatu Pinterest senza spiegazione. U bloccu hè statu impostu durante u Cungressu Populare Naziunale annuale, un periodu puliticamente sensibile in u paese. Mentre Pinterest ùn hè micca cunnisciutu per u so cuntenutu puliticu, l'esperti anu identificatu u pruibitu cum'è cuncordante cù i sforzi di u guvernu cinese per aduprà blocchi di siti web è u "Great Firewall" cum'è un strumentu di pulitica industriale per prumove e cumpagnie di tecnulugia cinese (per esempiu, Baidu, Youku, Weibo, è Renren) censurendu e cumpagnie di tecnulugia straniere. Huaban, Duitang è assai altri siti web assimiglianu à Pinterest.

I fornitori di servizii Internet in India avianu bluccatu Pinterest dopu à un ordine di a Corte Suprema di Madras in lugliu 2016 per bluccà un elencu di circa 225 "siti web scrucconi indulgenti in pirateria in ligna è violazione di u copyright". U bloccu era tempurale.

Politiche di cuntenutu è pruibizioni d'utilizatori[mudificà | edità a fonte]

In uttrovi 2012, Pinterest hà aghjustatu una nova funzione chì permette à l'utilizatori di segnalà l'altri per attività negativa è offensiva o bluccà l'altri utilizatori s'elli ùn volenu micca vede u so cuntenutu, una offerta chì a sucietà hà dettu di mantene u situ "pusitivu è rispettosu".

In Dicembre 2018, Pinterest hà cuminciatu à piglià misure per bluccà a disinformazione sanitaria da u so mutore di raccomandazioni, è hà bluccatu varie ricerche, cuntenuti è conti d'utilizatori chì sò relativi, o promossi, trattamenti di u cancheru micca pruvati è respinti. A cumpagnia hà dettu chì hà ancu bluccatu più conti chì si ligavanu à siti web esterni chì vendianu supplementi è altri prudutti chì ùn eranu micca validati scientificamente. In ghjennaghju 2019, Pinterest hà smessu di restituisce i risultati di ricerca relativi à i vaccini, in un sforzu per rallentà in qualche modu l'aumentu di cuntenutu anti-vaccinazione nantu à a piattaforma. [102] Prima di a misura, a sucietà hà dettu chì a maghjurità di l'imagine cunnesse à a vaccinazione spartuta nantu à a piattaforma era anti-vaccinazione, cuntradendu a ricerca scientifica chì stabilisce a sicurezza di i vaccini.

In ghjugnu 2019, u gruppu anti-abortu Live Action hè statu pruibitu da Pinterest; a sucietà hà dettu chì a sospensione permanente hè stata imposta per a diffusione di "disinformazione dannosa, [chì] include misinformazione medica è cuspirazioni chì trasformanu l'individuu.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Pinterest [archiviu 2021-08-19; Ritruvatu 2021-08-19].