Ben Silbermann

À prupositu di Wikipedia

Ben Silbermann (natu u 14 di lugliu di u 1982) hè un imprisariu miliardariu americanu in Internet. Hè u cofundatore è CEO di Pinterest, una rete di media suciale è "mutore di scuperta visuale" autodescritta, chì permette à l'utilizatori d'urganizà maghjine, ligami, ricette è altre cose.

Ben Silbermann, 2018

Biugrafia[mudificà | edità a fonte]

Silbermann hè natu in u 1982. Hè statu allevatu in Des Moines, Iowa. I so genitori, Jane Wang è Neil Silbermann, sò oculisti cù una pratica famigliali basata sempre in a so cità nativa. In u 1998, Silbermann hà participatu à l'Istitutu di Scienze di a Ricerca à u MIT. In seguitu, si hè diplomatu à l'Accademia Centrale Des Moines è Des Moines Roosevelt cù a classa di 1999. Dopu si hè diplomatu à l'Università di Yale in a primavera di u 2003 cù un diploma in scienze pulitiche.

Carriera[mudificà | edità a fonte]

Nanzu Pinterest,[1] Silbermann hà travagliatu in Google in u gruppu di publicità in linea. Tuttavia, dopu un pocu tempu cù a sucietà, hè partutu è hà cuminciatu à cuncepisce e so app iPhone per un amicu di l'università, Paul Sciarra. Dopu a so applicazione iniziale, Tote, ùn hà micca pussutu guadagnà una trazione significativa, i cofondatori si sò uniti cun Evan Sharp per creà un pruduttu di pinboard chì eventualmente seria chjamatu Pinterest.

Silbermann dice chì a genesi di Pinterest hè venuta da u so amore per cullettà da zitellu. "U cullezzione dice assai di quale site", hà dettu, è quandu anu guardatu u web "ùn ci era un locu per sparte quellu latu di quale erate." Pocu più di nove anni dopu à avè principiatu Pinterest, a cumpagnia hà tenutu a so IPO in aprile 2019 chì hà valutatu a sucietà intornu à 12 miliardi di dollari superendu e aspettative.

A vita persunale[mudificà | edità a fonte]

Silbermann hè maritatu cù Divya Bhaskaran, cù quale hà dui figlioli. Reside à San Francisco (California). Sicondu Forbes, vale una stima di 3,4 miliardi di dollari à l'8 di maghju 2021.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. cumu cresce nantu à pinterest Archiviu 2021-08-19 at the Wayback Machine.