Kickboxing americanu

À prupositu di Wikipedia

U termini kick-boxing designa unu sport di cumbattimentu di parcussione chì si praticheghja annantu à ring. In l'anni 1960, in i Stati Uniti l'entusiasmu pà u karate è pà l'altre arti marziali (kempo, kung-fu, taekwondo, bando, etc.) è a vuluntà di qualchì mass media fa evulve e cose.

Calciu direttu di fermata.

Varii stili di pratiche marziali svilupparenu di e varie forme di cuntattu. Molti campioni desiderosi di fà cunusce e caratteristiche di e so tecniche, cuntribuirenu à a so evuluzione. Turnei erani urganizzati in moltu stili diversi di cumbattimentu; cum'è United States National Karate Championship di Jhoon Rhee, a Battaglia di Atlanta di Ed Parker, è fin da u 1963 l'opens annantu à ring di Bando kickboxing (forma ereditera di a boxe ancestrale birmana impurtata da l'espartu Maung Gyi). Altri turnei impurtanti cum'è Mas Oyama All Worth America Championship (Karate Kyokushinkai à a K.O.) ha cambiatu i turnei tradiziunali di karaté finu allora urganizzati senza cuntattu.

Ancu, l'idea di Bruce Lee (attori famosu di cinema, in mezzu à l'anni 1970) è di Jhoon Rhee (prufessori di Alan Steen, di Jeff Smith è di Gordon Franks) di cumbatte incù prutezioni è guanti, ha apartu una nova via pà ognunu l'amatoru di "cumbattimentu reali". À l'urighjine kick-boxing americanu hè un regulamentu di cumpetizione, chì permette à i cuncurrenti di e diverse pratiche marziali di scuntrà si in un varunqui tipu di cunfrontu (à l'urighjine ciò di a federazione mundiale WKA - World Karate Association). Si hè cusì tantu l'upinione ghjenerale, chì hè divintatu una di e forme di sport di cumbattimentu ispirata di l'arti marziali più praticata à u mondu.

Frà l'urganismi mundiali, i più cunusciuti, caricati di a ghjestione di i tituli prufessiunali è dilettantistici in e boxes pieds-poings abbiamu: a WKA (World Kickboxing Association) nata à l'USA in u 1976, a WAKO (World Association of KickBoxing Organizations) nata in Ghjermania in u 1978 chì ha a so ghjenesi in l'urganizzazione di riunioni dilettanti, l'ISKA (nata en 1986) "ereditera" di a PKA chì faceva a prumuzione di u Pienu-cuntattu à l'urighjine è a WKN (nata in u 1997).

Vede ancu[mudificà | edità a fonte]

Da vede dinù[mudificà | edità a fonte]

Liami esterni[mudificà | edità a fonte]

Federazioni internaziunali:

Fonti[mudificà | edità a fonte]

  • Alain Delmas, 1. Dictionnaire encyclopédique de la boxe et des autres boxes, Amiens, 1981-2005 - 2. Lexique de combatique , Ligue Midi-Pyrénées, Toulouse, 1975