Isula Cerbicale

À prupositu di Wikipedia
L'isuli Ciarbicali

L' isuli Ciarbicali (o Isule Cerbicale) sò un arcipelagu di Corsica. Sò situati in u mar' Tirrenu, in u Pumonti di a Corsica, annantu à u tarritoriu di a cumuna di Portivechju, à a larga di a Punta Ciarbicali. Facini parti dapoi 1999 di a Riserva 'lli Bucchi di Bonifaziu.[1]

Giugrafia[mudificà | edità a fonte]

Situati trà 1700 è 2300 metri da a costa, si cumponini, da u nordu à u sudu, di :

Ci s'aghjunghjini dinò dui isulotti rucciosi più alluntanati :

Tutti sò di piccula tadda (ma a più maiò, Piana, hè lunga 700 metri) è pochi alti : rispittivamenti 34, 35 è 29 metri par Furana, Piana è Pitricaghjosa, 5 metri par Maestru Maria.

Flora[mudificà | edità a fonte]

U pancraziu

L'isuli, granitichi, sò cuparti à una machja abbastanza pagna, chì pò aghjunghja 2 à 3 metri d'altezza annantu à l'isuli di Piana è Furana. L'Isula di Maestru Maria si prisenta cù un tarrenu rinosu cupartu à pianti arbacei è à pancrazii.

Eculugia[mudificà | edità a fonte]

Par prisirvà a ricchezza di a fauna aviaria è sottumarina, hè stata criata in u 1981 a Riserva naturali di l'isuli Ciarbicali. Hè l'Uffiziu di l'Ambienti di Corsica chì hè incaricatu di a so gistioni.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. 'Ss'articulu pruveni in parti da l'articulu currispundenti di a wikipedia in francesu.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

Ligami[mudificà | edità a fonte]


Isule è l'isulotti di Corsica

Isula Bruzzi - Isula Cavaddu - Isula Cerbicale - Isula d'Eccica - Isula d'Oga - Isula d'Orchinu - Isula d'Urbinu - Isula di a Giraglia - Isula di Brocciu - Isula di Capu di Fenu - Isula di Capu Morsetta - Isula di Capu Rossu - Isula di Centuri - Isulottu di Gargalu - Isula di Garganellu - Isula di Gavetti - Isulottu di i Porri - Isulottu di l'Oga - Isula di Maestru Maria - Isula di Mezu Mare - Isula di Pinareddu - Isula di Porri - Isula di Punta d'Arasu - Isula di San Ciprianu - Isula di San Damianu - Isula di Spanu - Isula di u Toru - Isula Forana - Isula Lavezzu - Isula Mare - Isula Mezu - Isula Petricaghjosa - Isula Piana - Isula Purraghja - Isula Ratinu - Isula San Bainzu - Isula Spirdutu - Isula Terra - Isule Finuchjarole - Isuli di a Tunnara - Isuli di i Monachi - Isuli Lavezzi - Isuli Sanguinari -