Dani Olmo

À prupositu di Wikipedia
Jump to navigation Jump to search
WikiLettera

'Ssu articulu hè in custruzzione. Pudete cuntribuisce à a so redazzione.

Dani Olmo (Terrassa, 7 di maghju di 1998) hè un ghjucadore di pallò spagnolu di Dinamo Zagabria e Spagna.

Dinamo Zagabria[mudificà | edità a fonte]

Dani Olmo hè ghjuntu à u FC Barcelona in 2007, cù nove anni da u RCD Espanyol. À Agostu 2014 hà decisu di firmà per Dinamo Zagabria, chjusu cusì una tappa di sette stagioni in u club Blaugrana.

U 7 di ferraghju di u 2015, à 16 anni, hà debuttatu in a Prima Lega croata contr'à NK Lokomotiva. Dopu dui anni in chì a filiera alternava cù u primu squadra, hè stata consolidata in Dinamo Zagabria in a campagna 2017-18.

U 20 di Settembre di u 2018 hà puntuatu è assistitu in u so debut in a fasa di gruppi di l'Europa League contr'à Fenerbahçe (4-1). In Dicembre 2018, hè statu sceltu cum'è ghjucatore di l'annu in Croazia. U 15 di maghju di u 2019 hà righjuntu centu partite ufficiale cù a squadra blu in a vittoria 3 à 1 contr'à Gorica. À a fine di a campagna hè statu sceltu u megliu ghjucadore è u megliu ghjucadore in a liga croata.

Tra lugliu è agostu 2019 hà ghjucatu cinque partite di qualificazione per a fasa di gruppi di a Champions League, in u quale hà rializatu trè gol è trè assistenze chì l'hanu permessu di ghjunghje u scopu di ghjucà a fasa di gruppi.