Zostera marina

À prupositu di Wikipedia
Zostera marina
Zostera marina
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Alismatales
Famiglia Zosteraceae
Generu Zostera
Nome binuminale
Zostera marina
Carl Linnaeus, 1753

Zostera marina hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Zosteraceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Zostera marina hè una spezia di pianta acquatica appartinendu à a famiglia di e Zosteraceae. 'Ssa pianta marina hè caratterizata da e so longhe casce lineare è e so radiche chì si ficcanu in u fondu marinu. E casce di Zostera marina ponu misurà insin'à un metru di lunghezza è sò d'un culore verde vivu. I fiori di 'ssa pianta sò chjuchi è ragruppati in spighe.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Zostera marina hè prisente in l'acque custiere di l'Atlanticu Nordu, di l'articu è di u mare Terraniu. Omu a trova ancu in certe parte di l'oceanu Pacificu. 'Ssa pianta hè adattata à vive in ambienti saliti è pò esse truvata in l'estuarii, e lagune è e cale pocu prufonde.

Zostera marina hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Zostera marina hè una pianta marina vivace chì si riproduce per u più in via vegetativa. Pò ancu riproduce si per via di granelli, benchì 'ssu metudu sia dì menu currente. I granelli di zostera marina sò spergugliati da u currente marinu è ponu germinà in cundizione favurevule. 'Ssa pianta ghjoca un rollu impurtante in l'ecusistemi custieri furniscendu un ambiente è u cibu per numerose spezie marine.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Zostera marina hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Zostera angustifolia, Zostera marinete subsp. angustifolia, Zostera marinete var. angustifolia. 'Ssi nomi sò stati imprudati in u passatu per designà variazione di 'ssa spezia, ma sò avà cunsiderati cum'è sinonimi.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Zostera marina hè una spezia impurtante per a cunsirvazione di l'ecusistemi custieri. Ghjoca un rollu cruciale in a stabilisazione di i fondi marini è a prutezzione di e coste contru à l'erusione. Eppuru, 'ssa pianta hè minacciata da l'inguinamentu, a distruzzione di u so ambiente è u cambiamentu climaticu. E misure di cunsirvazione sò necessarie per prisirvà e pupulazione di zostera marina è mantene l'integrità di l'ecusistemi custieri.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]