Vai al contenuto

Vicia parviflora

À prupositu di Wikipedia
Vicia parviflora
Vicia parviflora
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Fabales
Famiglia Fabaceae
Generu Vicia
Nome binuminale
Vicia parviflora
Cav.

Vicia parviflora hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Fabaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Vicia parviflora hè una pianta erbacea annuale appartinendu à a famiglia di e Fabaceae. Si caratterizeghja da i piccioli grandineghji è pasciulante, pudendu aghjunghje una lunghezza da 30 à 60 centimi. E so foglie sò cumposte da fogliole ovale è lungarine, d'un culore verde scuru. I fiori di Vicia parviflora sò chjuchi è bianchi, ragruppati in gaspe terminale. I frutti sò guaine lineare, cuntinendu parechji granelli.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Vicia parviflora hè originaria d'Europa è d'Asia occidentale. Hè prisente in numerosi paesi, in particulare in Francia, in Spagna, in Italia, in Grecia, in Turchia è in Iranu. 'Ssa pianta affizziuneghja e terre asciutte è rinose, è ancu e pratuline, i bordi di stradelli è i terreni abbandunati.

Vicia parviflora hè prisente in Corsica.[1]

Vicia parviflora hè una pianta annuale chì si riproduce per via di granelli. A so fiuritura hà locu da maghju à lugliu. I fiori sò inamacati da l'insetti, in particulare l'ape è e farfalle. I granelli sò spergugliati da u ventu o da l'omu, grazia à u so utilisazione cum'è pianta furagera. 'Ssa spezia hà una crescita rapida è pò culunizà prestu e zone disturbate.

Vicia parviflora hè u nome scentificu accittatu di 'ssa pianta. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Vicia angustifolia, Vicia gracilis, Vicia hirsuta, Vicia ibridò, Vicia lutea, Vicia minima, Vicia pumila, Vicia sativa var. parviflora. 'Ssi sinonimi sò stati usati in u passatu per designà variazione di 'ssa spezia, ma sò avale cunsiderate cum'è sinonimi di Vicia parviflora.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Vicia parviflora hè una spezia cumuna è largamente sparta. Ùn hè micca cunsiderata cum'è minacciata è ùn face micca l'ogettu di misure particulare di cunsirvazione. Eppuru, a distruzzione di u so ambiente naturale è l'intruduzione di spezie invasive ponu riprisintà minacce per a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunque impurtante di prisirvà i mezi naturali induv'si trova è di cuntrullà l'intruduzione di spezie esotiche invadente.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]