Veronica anagalloides

À prupositu di Wikipedia
Veronica anagalloides
Veronica anagalloides
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Lamiales
Famiglia Plantaginaceae
Genaru Veronica
Nomu binuminali
Veronica anagalloides
Carl Linnaeus, 1753

Veronica anagalloides hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Plantaginaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Veronica anagalloides hè una pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di i Plantaginaceae. Si caratterizeghja da piccioli ritti, aghjunghjendu di regula un'altezza da 20 à 40 centimi. I so fogli sò upposti, uvali è appena dintati annantu à i bordi. I fiora di Veronica anagalloides sò chjuchi, di culori turchinu pallidu à viulinu, è ragruppati in gaspi densi à l'estremità di i piccioli.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

'Ssa spezia hè urighjinaria d'Auropa, ind'edda hè largamenti sparta. Omu a trova par u più in i pratulini umiti, i paduli è i zoni di muntagna. Veronica anagalloides hè ancu prisenti in certi righjoni d'Asia è d'Africa subrana.

Veronica anagalloides hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Veronica anagalloides hè una pianta vivaci chì fiurisci di regula da maghju à lugliu. Si ripraduci par u più par via di graneddi, chì sò spargugliati da u ventu o l'animali. 'Ssa spezia priferi i terri umiti è ricchi di nutrimenti. Hè adatta à i climi timparati è pò risista à tampiraturi abbastanza freti.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Veronica anagalloides hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Veronica anagallis-aquatica, Veronica anagallis-aquatica var. anagalloides, è Veronica anagallis-aquatica subsp. anagalloides.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Bench'è Veronica anagalloides ùn sii micca cunsidarata com'è una spezia minacciata, certi pupulazioni poni essa affittati da a distruzzioni di u so ambienti naturali. A cunsirvazioni di 'ssi ambienti, tali i pratulini umiti è i paduli, hè escinziali pà assicurà a sopravvivenza di 'ssa pianta. Misuri di prutizzioni è di gistioni apprupriati devini essa missi in campu par prisirvà i pupulazioni esistenti è prupizià a rigenerazioni di 'ssa spezia in i zoni ind'edda hè in calata.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]