Vai al contenuto

Valerianella rimosa

À prupositu di Wikipedia
Valerianella rimosa
Valerianella rimosa
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Dipsacales
Famiglia Valerianaceae
Generu Valerianella
Nome binuminale
Valerianella rimosa
Jean-Louis-Auguste Loiseleur-Deslongchamps, 1810

Valerianella rimosa hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Valerianaceae.

Descrizzione

[mudificà | edità a fonte]

Valerianella rimosa hè una pianta erbacea annuale appartinendu à a famiglia di e Valerianaceae. Si caratterizeghja da piccioli smilzi è ramificati pudendu aghjunghje un'altezza di 30 centimi. E so foglie sò di forma ovale, appena dentate annantu à i bordi, è disposte di manera opposta longu à u picciolu. I fiori di Valerianella rimosa sò chjuchi è bianchi, ragruppati in gaspe terminale. I frutti sò capsule cuntinendu picculi granelli.

Ripartizione

[mudificà | edità a fonte]

Valerianella rimosa hè originaria d'Europa, induv'ella hè largamente sparta. Omu a trova per u più in e pratuline, i campi cultivati è i bordi di strette. Hè ancu prisente in certe rigione d'Asia è d'Africa suprana.

Valerianella rimosa hè prisente in Corsica.[1]

Valerianella rimosa hè una pianta annuale chì si riproduce per via di granelli. Fiurisce da maghju à lugliu, pruducendu fiurarelli bianchi chì attiranu l'insetti inamacatori tali l'ape è e farfalle. I granelli sò spergugliati da u ventu o da l'aderenza à animali o vistiti. 'Ssa pianta hè adattata à cundizione di terre varie è pò tullerà i periodi di sicchina.

Valerianella rimosa hè u nome scentificu accittatu di 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Valerianella eriocarpa, Valerianella rimosa var. eriocarpa, è Valerianella rimosa var. rimosa.

Cunsirvazione

[mudificà | edità a fonte]

Valerianella rimosa hè una pianta cumuna è largamente sparta, ciò chì li cunferisce un statutu di preoccupazione minore in termini di cunsirvazione. Eppuru, a distruzzione di u so ambiente naturale per causa di l'urbanisazione è di l'agricultura intensiva pò custituisce una minaccia per 'ssa spezia. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone induv'ella si trova cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]