Trisetum flavescens

À prupositu di Wikipedia
Trisetum flavescens
Trisetum flavescens
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Trisetum
Nomu binuminali
Trisetum flavescens
Carl Borivoj Presl, 1819

Trisetum flavescens hè una pianta chì faci parti di a famiglia di i Poaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Trisetum flavescens hè una spezia di pianta arbacea di a famiglia di i Poaceae. Misura trà 30 è 80 cm d'altezza è pussedi casci liniari da 5 à 15 cm di lunghezza. L'infiuriscenzi sò pannochji leni da 10 à 20 cm di lunghezza, cumposti da fiora giaddi virdicci.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Trisetum flavescens hè una spezia cumuna in Auropa, in Asia è in America subrana. Edda spinghji in i pratulini, i landi è i furesti chjari, annantu à i terri piuttostu aciti.

Trisetum flavescens hè prisenti in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Trisetum flavescens hè una pianta vivaci chì fiurisci da ghjunghju à aostu. Si ripraduci par u più in dispersioni di i graneddi. 'Ssa spezia hè adattata à cundizioni di debuli luminusità è pò tullarà i terri appena aciti. Ghjoca un rollu impurtanti in l'ecusistema furniscendu u cibu è un ambienti à numarosi insetti è picculi mammiferi.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Trisetum flavescens hè stata discritta par a prima volta da u butanistu svidesu Carl von Linné in u 1753, sottu u nomu di Avena flavescens. Hè stata dopu classificata in u genaru Trisetum da u butanistu alimanu Johann Heinrich Friedrich Link in u 1827. Trisetum flavescens hè calchì volta chjamata cù u so sinonimu di Trisetum spicatum o di Trisetum paniceum.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Trisetum flavescens hè una spezia cumuna è largamenti sparta, chì ùn pari micca minacciata à a scala mundiali. Eppuri, com'è mori altri spezii di pratulini, pò essa affittata da a frammintazioni di l'ambienti è a mudifica di i pratichi agriculi. Misuri di cunsirvazioni poni essa missi in piazza pà prisirvà i pupulazioni lucali di 'ssa spezia.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]