Tel Aviv

À prupositu di Wikipedia

Tel Aviv era a capitale d'Israele da 1948 à dicembre 1949. Attualmente, ospita a più gran parte di l'ambasciate straniere in u paesu. Tuttavia, va nutatu chì a pruclamazione di Ghjerusaleme cume capitale da parte di Israele ùn hè micca ricunnisciuta da diverse risoluzioni di u Cunsigliu di sicurezza di e Nazioni Unite, è solu un numaru limitatu di Stati hà la propria ambasciata in quella città.

A ghjuridizione di Tel Aviv copre 50,6 km², cun una densità di pupulazione di 7.445 persone per km² secondu le stime di l'Uffiziu Centrale Israelianu di Statistica à settembre 2005. À quellu tempu, a pupulazione di a cità era di 876.700 abitanti, cun una crisciuta costante di l'1% per annu. A maghjurenza di i residenti (96,1%) hè di urighjine ebraica, mentre u 3,0% hè cumpostu da arabi musulmani è lu 0,9% da arabi cristiani.

L'area metropolitana più ampia include diverse municipalità separate, cun circa 3.840.100 abitanti lungu i 14 km di a costa tarrania. Le maggiori cità in l'area Gush Dan includenu Bat Yam, Holon, Ramat Gan, Giv'atayim, Bnei Brak, Petah Tiqwa, Rishon LeZion, Ramat HaSharon è Herzliya.