Tapinoma nigerrimum

À prupositu di Wikipedia
Tapinoma nigerrimum
Tapinoma nigerrimum
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordini Hymenoptera
Famiglia Formicidae
Genaru Tapinoma
Nomu binuminali
Tapinoma nigerrimum
Nylander, 1856

Tapinoma nigerrimum hè una spezia di furmicula chì faci parti di a famiglia di i Formicidae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Tapinoma nigerrimum hè una spezia di furmicula appartinendu à a famiglia di i Formicidae. L'individui adulti di 'ssa spezia misurani di regula trà 2 è 3 millimitri di lunghezza. U so corpu hè di culori neru, da induva u so nomu spicificu nigerrimum chì significheghja mori neru in latinu. L'uparaghji di 'ssa spezia ani una testa abbastanza maiori riguardu à u so corpu, incù mandibuli incurvati versu l'internu. U so addomi hè dinò abbastanza largu è attundatu.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Tapinoma nigerrimum hè urighjinaria d'Auropa, induv'edda hè largamenti sparta. Omu u trova par u più in i righjoni timparati, ma pò ancu essa ussirvata in certi righjoni subtrupicali. 'Ssa spezia hè stata intradutta in altri parti di u mondu, in particulari in America subrana, in Australia è in Nova Zilanda.

Tapinoma nigerrimum hè prisenti in Corsica.[1]

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Tapinoma nigerrimum hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia di furmicula. Eppuri, esistini dinò sinonimi chì sò stati imprudati in u passatu pà disignà 'ssa spezia. Frà 'ssi sinonimi, a parsona pò cità Tapinoma melanocephalum, Tapinoma atriceps è Tapinoma schmitzi. 'Ssi noma sò stati imprudati da diffarenti scentifichi à diffarenti ebbichi pà discriva 'ssa spezia, ma sò avà cunsidarati com'è sinonimi di Tapinoma nigerrimum.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

A cunsirvazioni di Tapinoma nigerrimum ùn hè micca una priaccupazioni maghjori, chì 'ssa spezia hè cunsidarata com'è cumuna è largamenti sparta. Hè capaci à adattà si à diffarenti ambienti, cumpresu i zoni urbani, è pò sopravviva in cundizioni varii. Eppuri, com'è pà tutti i spezii di furmiculi, hè impurtanti di prisirvà u so ambienti naturali è di minimizà l'usu di pisticidii chì pudariani nocia à a so pupulazioni. I furmiculi ghjocani un rollu impurtanti in l'ecusistemi in quant'è pridatori è in quant'è scumpunidori, cuntribuiscendu cusì à mantena l'equilibriu eculogicu.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Rumsaïs B., Colindre L., Wegnez P., Galkowski C. & Colin T., Atlante di e furmicule di Corsica, Edizione di l'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2018

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Rumsaïs è altri (2018).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]