Tadarida teniotis

À prupositu di Wikipedia
Tadarida teniotis
Tadarida teniotis
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Classa Mammalia
Ordine Chiroptera
Famiglia Molossidae
Generu Tadarida
Nome binuminale
Tadarida teniotis
Constantine Samuel Rafinesque, 1814

Tadarida teniotis hè una spezia di topu pinnutu chì face parte di a famiglia di e Molossidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Tadarida teniotis hè una spezia di topu pinnutu appartinendu à a famiglia di e Molossidae. 'Ssa spezia si distingue per via di a so taglia media, incù una lunghezza tutale di u corpu andendu da 9 à 12 centimi è una largura da 30 à 35 centimi. U so pesu varieghja di regula trà 15 è 25 grammi. U pilame di Tadarida teniotis hè brunu scuru, incù una tinta più chjara annantu à u corpu. E so orechje sò grande è pinzute, mentre ch'è e so ale sò longhe è strette.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Tadarida teniotis hè una spezia largamente sparta in Europa, in Africa suprana è in Asia occidentale. Omu pò truvà la in diversi ambienti, tali e fureste, e zone urbane è e sapare. 'Ssa spezia hè migratrice, culluchendu si versu rigione più calde mentre i mesi d'inguernu.

Tadarida teniotis hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Tadarida teniotis hè un animale nutturnu, passendu a maiò parte di a ghjurnata à ripusà si in e sapare o i bastimenti abbandunati. Hè attivu per u più mentre l'abbrucata è à l'alba, nutriscendu si di picculi insetti vulanti tali e zinzale, e farfalle di notte è i culeotteri. Tadarida teniotis caccighjeghja in bulu, imprudendu a so eculucalisazione per lucalizà e so prede.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Tadarida teniotis hè u nome scentificu accittatu per 'ssa spezia, ma hè ancu cunnisciuta sottu à altre nomi, tali Molossus teniotis è Nyctinomus teniotis. 'Ssi nomi sò cunsiderati cum'è sinonimi di Tadarida teniotis.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Tadarida teniotis hè una spezia chì ùn face micca l'ogettu d'una preoccupazione magiore in termini di cunsirvazione. Hè cunsiderata cum'è essendu di preoccupazione minore da l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Eppuru, certe pupulazione lucale ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale è di a pirturbazione di i so siti di riproduzione. Hè dunque impurtante di mette in ballu misure di cunsirvazione per prisirvà 'ssa spezia è u so rollu eculogicu in l'ecusistemi induv'ella si trova.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • J.-Y. Courtois, D. Rist et G. Beuneux Les chauves-souris de Corse, Albiana, 2011

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Courtois, Rist & Beuneux (2011).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]