Sparganium natans

À prupositu di Wikipedia
Sparganium natans
Sparganium natans
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Poales
Famiglia Typhaceae
Generu Sparganium
Nome binuminale
Sparganium natans
Carl Linnaeus, 1753

Sparganium natans hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Typhaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Sparganium natans hè una pianta acquatica vivace appartinendu à a famiglia di e Sparganiaceae. Si distingue da i so piccioli longhi è smilzi, pudendu aghjunghje insin'à un metru d'altura. E so foglie sò lineare è strette, misurendu circa 1 à 2 centimi di larghezza. I fiori di 'ssa pianta sò chjuchi è ragruppati in spighe dense, di culore verde pallidu. I frutti sò achenii brunicci, chì si sviloppanu à parte da i fiori.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Sparganium natans hè una spezia largamente sparta in e rigione timperate di l'emisferu nordu. Omu a trova per u più in Europa, in Asia è in America suprana. 'Ssa pianta affizziuneghja l'acque dolce, tale i lavi, i stagni, i paduli è e vadine à currente lentu. Pò ancu adattà si à cundizione appena saline.

Sparganium natans hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Sparganium natans hè una pianta acquatica chì si sviloppa in ambienti ricchi di nutrimenti. Ghjoca un rollu impurtante in l'ecusistema acquaticu furniscendu un aggrottu è una fonte di cibu per numerose spezie animale, in particulare i pesci è l'acelli acquatichi. 'Ssa pianta si riproduce per u più in via vegetativa, grazia à a furmazione di rizomi suttarranii chì danu nascita à nove crescite. A fiuritura hà locu mentre e mesi d'istate, attirendu l'insetti inamacatori.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Sparganium natans hè u nome scentificu accittatu di 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Sparganium angustifolium, Sparganium gramineum è Sparganium ramosum. 'Ssi nomi sò stati imprudati in u passatu per designà variante di 'ssa pianta, ma sò avale cunsiderati cum'è sinonimi.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Sparganium natans hè una spezia relativamente cumuna è ùn hè micca cunsiderata cum'è essendu in priculu d'estinzione. Eppuru, a distruzzione di u so ambiente naturale, per causa di l'urbanisazione è di l'inguinamentu di l'acqua, pò custituisce una minaccia per a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone umite induve 'ssa pianta si trova, cù u fine di garantisce a so cunsirvazione è di mantene l'equilibriu di l'ecusistemi acquatichi.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]