Solenopsis fugax

À prupositu di Wikipedia
Solenopsis fugax
Solenopsis fugax
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Imbrancamentu Arthropoda
Classa Insecta
Ordine Hymenoptera
Famiglia Formicidae
Generu Solenopsis
Nome binuminale
Solenopsis fugax
Pierre André Latreille, 1798

Solenopsis fugax hè una spezia di furmicula chì face parte di a famiglia di e Formicidae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Solenopsis fugax hè una spezia di furmicula appartinendu à a famiglia di e Formicidae. L'individui di 'ssa spezia sò di piccula taglia, misurendu di regula trà 2 è 3 millimetri di longu. U so corpu hè di culore brunu o russicciu, incù una testa appena più scura. L'uparaghje di Solenopsis fugax sò munite d'un punziglione vilenosu situatu à l'estremità di u so addome.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Solenopsis fugax hè originaria d'America suttana, induv'ella hè largamente sparta. Omu a trova per u più in e rigione trupicale è subtrupicale, in particulare à u Brasile, in Argentina, in Culumbia è à u Venezuela. 'Ssa spezia hà ancu statu introdutta in certe rigione d'America suprana, d'Europa è d'Asia.

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

E culonie di Solenopsis fugax sò di regula di piccula taglia, cuntendu une poche di centinare d'individui. L'uparaghje sò rispunsevule di a ricerca di nutrimentu, di a custruzzione è di l'intrattenimentu di u nidu, è ancu di a prutezzione di a culonia. Si nutriscenu per u più di picculi insetti, di granelli è di materie organiche in scumpunimentu.

Solenopsis fugax hè prisente in Corsica.[1]

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Solenopsis fugax hè ancu cunnisciuta sottu à u sinonimu Solenopsis saevissima fugax. 'Ssa spezia face parte generu Solenopsis, chì ragruppa numerose spezie di furmicule. I membri di 'ssu generu sò caratterizati da a so capacità à inflige pugniture dugliose è à liberà ferumone d'allarma in casu di minaccia.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

A cunsirvazione di Solenopsis fugax ùn hè micca una preoccupazione magiore, chì 'ssa spezia hè cunsiderata cum'è essendu di preoccupazione minore sient'è l'Unione internaziunale per a cunsirvazione di a natura (UICN). Hè capace à adattà si à sfarenti ambienti è hè à spessu cunsiderata cum'è una spezia opportunistu. Eppuru, e pupulazione introdutte in certe rigione ponu avè un impattu negativu annantu à l'ecusistemi lucali fendu cuncurrenza à e spezie indigene. Hè dunque impurtante di surviglià è di cuntrullà e pupulazione di Solenopsis fugax in 'sse rigione.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Rumsaïs B., Colindre L., Wegnez P., Galkowski C. & Colin T., Atlante di e furmicule di Corsica, Edizione di l'Uffiziu di l'Ambiente di a Corsica, 2018

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Rumsaïs è altri (2018).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]