Solanum pseudocapsicum

À prupositu di Wikipedia
Solanum pseudocapsicum
Solanum pseudocapsicum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Solanales
Famiglia Solanaceae
Genaru Solanum
Nomu binuminali
Solanum pseudocapsicum
Carl Linnaeus, 1753

Solanum pseudocapsicum hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Solanaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Solanum pseudocapsicum hè una pianta appartinendu à a famiglia di i Solanaceae. Si tratta d'una spezia vivaci urighjinaria d'America suttana, più pricisamenti u Brasili. 'Ssa pianta pò aghjunghja un'altezza da 1 à 1,5 metru è prisenta i piccioli ritti è ramificati. I so casci sò uvali, verdi scuru è appena dintati annantu à i bordi. I fiora di Solanum pseudocapsicum sò di culori biancu è ragruppati in gaspi. Dani dopu nascita à frutti chì s'assumigliani à baghi, di culori rossu vivu.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Solanum pseudocapsicum hè largamenti spartu in i righjoni trupicali è subtrupicali di u mondu sanu. Omu u trova in particulari in America suttana, in Africa, in Asia è in Uceania. 'Ssa pianta hè stata intradutta in numarosi righjoni fora di a so aria di ripartizioni d'urighjina par causa di a so attraenza urnamintali.

Solanum pseudocapsicum hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Solanum pseudocapsicum hè una pianta chì prifirisci i climi caldi è umiti. Cresci di regula in i zoni adumbrati, com'è l'arici di furesti o i giardini. 'Ssa spezia hè capaci à adattà si à diffarenti tipi di terri, rinosu à fangosu. Si ripraduci par u più par via di graneddi, chì sò spargugliati da l'aceddi chì cunsumani i so frutti.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Solanum pseudocapsicum hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia. Esistini dinò sinonimi pà disignà 'ssa pianta, tali Solanum capsicastrum è Solanum fruticosum. 'Ssi noma sò stati usati in u passatu, ma sò avali cunsidarati com'è obsuleti.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Solanum pseudocapsicum hè cunsidaratu com'è una spezia invadenti in certi righjoni ind'edda hè stata intradutta. Par via di a so capacità à diffonda si prestu è à fà cuncurrenza à i spezii indigeni, pò avè un impattu negativu annantu à l'ecusistemi lucali. In certi paesi, misuri di cuntrollu sò stati missi in campu pà limità a so prupagazioni. Eppuri, in quant'è pianta urnamintali, hè ancu cultivata in numarosi gairdini à fini dicurativi.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]