Vai al contenuto

Sempervivum arachnoideum

À prupositu di Wikipedia
Sempervivum arachnoideum
Sempervivum arachnoideum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Lycopodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Saxifragales
Famiglia Crassulaceae
Genaru Sempervivum
Nomu binuminali
Sempervivum arachnoideum
Carl Linnaeus, 1753

Sempervivum arachnoideum hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Crassulaceae.

Discrizzioni

[mudificà | edità a fonte]

Sempervivum arachnoideum hè una pianta succulenti appartinendu à a famiglia di i Crassulaceae. 'Ssa spezia si distingui da a so apparenza unica è a so capacità à furmà rusetti densi è cumpatti. I rusetti misurani di regula trà 5 è 10 centimi di diamitru è sò cumposti da fogli carnati è pinzuti. A particularità di Sempervivum arachnoideum risedi in a prisenza di fini teli di ragnu chì coprini i casci, dendu à a pianta un aspettu diddicatu è unicu.

Ripartizioni

[mudificà | edità a fonte]

Sempervivum arachnoideum hè urighjinariu di i righjoni muntosi d'Auropa cintrali è miridiunali. Omu u trova par u più in l'Alpi, i Carpazi è i Pirenei. 'Ssa spezia hà ancu statu intradutta in altri righjoni di u mondu par causa di a so pupularità in quant'è pianta urnamintali.

Sempervivum arachnoideum hè prisenti in Corsica.[1]

Sempervivum arachnoideum hè una pianta vivaci chì cresci in cundizioni ambiintali difficiuli. Hè adattata à i terri povari in nutrimenti è à i climi freti è secchi. 'Ssa spezia hè capaci à sopravviva à tampiraturi estremamenti bassi è à i periudi di sicchina prulungati grazia à a so capacità à accumulà l'acqua in i so casci carnuti.

Sempervivum arachnoideum hè u nomu scentificu accittatu par 'ssa spezia. Esistini eppuri sinonimi chì sò stati usati in u passatu par disignà 'ssa pianta, tali Sempervivum spinosum è Sempervivum montanum.

Cunsirvazioni

[mudificà | edità a fonte]

Sempervivum arachnoideum ùn hè micca cunsidaratu com'è una spezia minacciata. A so capacità à adattà si à cundizioni ambiintali difficiuli li cunfarisci una certa risilienza faccia à i cambiamenti climatichi. Eppuri, par causa di a so pupularità in quant'è pianta urnamintali, hè impurtanti à essa attenti chì i pupulazioni salvatichi ùn siini micca sfruttati incù eccessu. I misuri di cunsirvazioni, tali a rigulazioni di a racolta è a prumuzioni di a cultura in pipiniera, poni cuntribuiscia à assicurà a perennità di 'ssa spezia in u so ambienti naturali.

Rifarimenti

[mudificà | edità a fonte]
  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.
  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti

[mudificà | edità a fonte]