Sarcocornia perennis

À prupositu di Wikipedia
Sarcocornia perennis
Sarcocornia perennis
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Caryophyllales
Famiglia Amaranthaceae
Generu Sarcocornia
Nome binuminale
Sarcocornia perennis
Andrew John Scott, 1978

Sarcocornia perennis hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di l'Amaranthaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Sarcocornia perennis hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di l'Amaranthaceae. Si caratterizeghja da i so piccioli carnati è succulenti, chì ponu aghjunghje sinu à 50 centimi d'altura. E so foglie sò ridutte à piccule scaglie, mentre ch'è i so fiori sò discreti è ragruppati in spighe.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

'Ssa spezia hè largamente sparta in e rigione custiere di u mondu sanu. Omu a trova in particulare in e zone padulose, l'estuarii è i salini. Sarcocornia perennis hè particularmente adatta à l'ambienti salini è tullereghja e fluttuazione di salinità.

Sarcocornia perennis hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Sarcocornia perennis hè una pianta alofita, vene à dì ch'è ella hè capace à sopravvive in mezi ricchi di sale. Pussede l'adattamenti fisiulogichi chì li permettenu di resiste à cundizione ambientale estreme, tale a sicchina è a salinità alta. I so piccioli carnati li permettenu d'accumulà l'acqua, mentre ch'è e so casce ridutte riducenu a perdita d'acqua in evapurazione.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Sarcocornia perennis hè ancu cunnisciuta sottu à u sinonimu Arthrocnemum perenne. 'Ssa pianta hè stata discritta per a prima volta da u botanistu francese Louis Auguste Joseph Desvaux in u 1813.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Benchì Sarcocornia perennis sia una spezia relativamente sparta, pò esse minacciata in certe rigione per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale. L'attività umane tale l'urbanisazione, l'agricultura intensiva è u sfruttamentu di e risorse naturale ponu avè un impattu negativu annantu à 'ssa pianta. Hè dunque impurtante di mette in ballu di e misure di cunsirvazione per prisirvà e pupulazione di Sarcocornia perennis è u so ambiente.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]