Salix triandra

À prupositu di Wikipedia
Salix triandra
Salix triandra
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Malpighiales
Famiglia Salicaceae
Genaru Salix
Nomu binuminali
Salix triandra
Carl Linnaeus, 1753

Salix triandra hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Salicaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Salix triandra hè una spezia d'arburi appartinendu à a famiglia di i Salicaceae. Si distingui da u so portu slanciatu è i so rami soffici chì pendini in modu graziosu. I casci sò stretti, lungarini è d'un verdi vivu. I fiora, di piccula taglia, sò ragruppati in tramuli pindenti. I tramuli masci sò carattarizati da a prisenza di trè stamini, da induva u so nomu scentificu.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Salix triandra hè urighjinariu d'Auropa è d'Asia uccidentali. Omu u trova par u più in i righjoni timparati è umiti, u longu di i corsi d'acqua, lavi è paduli. Hè ancu prisenti in certi righjoni d'America subrana, ind'eddu hè stata intraduttu.

Salix triandra hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Salix triandra hè un arburi à crescita rapita chì pò aghjunghja un'altezza da 10 à 15 metri. Prifirisci i terri umiti è tullareghja bè l'inundazioni timpuranii. Hè capaci à adattà si à diffarenti tipi di terri, una rena à l'arzilla. A so ripruduzioni si faci in impullinazioni anemofila, vali à dì da u ventu. I graneddi sò lighjeri è muniti di pela sitosi chì accennani a so dispersioni.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Salix triandra hè ancu cunnisciutu sottu à altri noma scentifichi, tali Salix alba var. vitellina è Salix vitellina. 'Ssi sinonimi facini rifirimentu à variazioni di listessa spezia. Esisti ancu parechji varietà è sottuspezii di Salix triandra, chì attempani appena da a so apparenza è a so ripartizioni giugrafica.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Salix triandra hè cunsidaratu com'è una spezia à priaccupazioni minori siont'è l'Unioni internaziunali par a cunsirvazioni di a natura (UICN). Bench'eddu possi essa usatu in l'accunciamentu paisaghjisticu è a stabilisazioni di i spondi, hè impurtanti di vighjà à ùn micca u so ambienti naturali. I zoni umiti ind'si trova sò à spessu minacciati da a digradazioni di l'ambienti è l'inguinamentu. A prisirvazioni di 'ssi ecusistemi hè escinziali pà assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia è numarosi altri chì ni dipendini.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]