Sagina procumbens

À prupositu di Wikipedia
Sagina procumbens
Sagina procumbens
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Caryophyllales
Famiglia Caryophyllaceae
Genaru Sagina
Nomu binuminali
Sagina procumbens
Carl Linnaeus, 1753

Sagina procumbens hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Caryophyllaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Sagina procumbens hè una piccula pianta arbacea annuali appartinendu à a famiglia di i Caryophyllaceae. Misura di regula trà 5 è 15 centimi d'altezza. I so piccioli sò smilzi, pasciulanti è à spessu ramificati. I casci sò upposti, liniari è di culori verdi chjaru. I fiora sò chjuchi, bianchi o appena rusulini, è ragruppati in infiuriscenzi terminali. I pitali sò prufundamenti divisi, dendu l'apparenza di deci pitali distinti.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Sagina procumbens hè urighjinaria d'Auropa, ma s'hè sparta in numarosi righjoni di u mondu. Omu a trova par u più in i pratulini, i prata, i tarreni abbandunati è i zoni rucciosi. Prifirisci i terri beddi assiccati è ricchi di materia urganica.

Sagina procumbens hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

'Ssa pianta annuali si ripraduci par u più par via di graneddi. A fiuritura hà locu da maghju à aostu, è i fiora sò inamacati da l'insetti. I graneddi sò spargugliati da u ventu o in adirenza di l'animali o à i vistiti. Sagina procumbens hà una crescita rapita è pò furmà vasti tappetti in i zoni ind'edda hè bè stabulita.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Sagina procumbens hè u nomu scentificu accittatu di 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Alsine procumbens, Arenaria procumbens è Sagina decumbens.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Sagina procumbens hè cunsidarata com'è una spezia cumuna è largamenti sparta. Ùn hè micca attualmenti minacciata è ùn faci micca l'ughjettu di misuri di cunsirvazioni spicifichi. Eppuri, par causa di a distruzzioni di u so ambienti naturali da l'urbanisazioni è l'agricultura intinsiva, hè impurtanti di surviglià l'evuluzioni di i so pupulazioni è di pruteghja i zoni ind'edda hè prisenti.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]