Rumex hydrolapathum

À prupositu di Wikipedia
Rumex hydrolapathum
Rumex hydrolapathum
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Caryophyllales
Famiglia Polygonaceae
Generu Rumex
Nome binuminale
Rumex hydrolapathum
Carl Linnaeus, 1753

Rumex hydrolapathum hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Polygonaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Rumex hydrolapathum hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Polygonaceae. Si caratterizeghja da e so grande foglie verde à forma di core, misurendu di regula trà 10 è 30 centimi di longu. I piccioli di 'ssa pianta ponu aghjunghje un'altezza da 1 à 2 metri. I fiori di Rumex hydrolapathum sò chjuchi è verdicci, ragruppati in gaspe dense.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Rumex hydrolapathum hè originariu d'Europa è d'Asia occidentale. Omu u trova per u più in e zone umite tale i paduli, e sponde di i corsi d'acqua è e pratuline umite. 'Ssa pianta hè ancu prisente in certe rigione d'America suprana, induv'ella hè stata introdutta.

Rumex hydrolapathum hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Rumex hydrolapathum hè una pianta adatta à i mezi umiti. Cresce in e terre ricche di materia organica è tullereghja l'inundazione timpuranee. 'Ssa spezia si riproduce per u più per via di granelli, chì sò spergugliati da u ventu o l'acqua. I granelli di Rumex hydrolapathum ponu firmà campii mentre parechji anni in a terra, ciò chì prupizia a so prupagazione.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Rumex hydrolapathum hè ancu cunnisciutu sottu à u nome scentificu di Rumex obtusifolius subsp. hydrolapathum. Esistenu dinù sinonimi per 'ssa pianta, tali Rumex aquaticus è Rumex palustris.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Rumex hydrolapathum hè una pianta relativamente cumuna in a so area di ripartizione. Eppuru, certe pupulazione ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale, in particulare in raghjone di l'assiccamentu di e zone umite per l'agricultura o l'urbanisazione. Hè dunque impurtante di prisirvà l'ambienti apprupriati per assicurà a sopravvivenza di 'ssa spezia.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]