Rumex conglomeratus

À prupositu di Wikipedia
Rumex conglomeratus
Rumex conglomeratus
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisione Tracheophyta
Sottudivisione Spermatophytes
Ordine Caryophyllales
Famiglia Polygonaceae
Generu Rumex
Nome binuminale
Rumex conglomeratus
Johan Andreas Murray, 1770

Rumex conglomeratus hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Polygonaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Rumex conglomeratus hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Polygonaceae. Si caratterizeghja da i so piccioli ritti, pudendu aghjunghje un'altezza da 50 à 100 centimi. E so foglie sò larghe, ovale è dentate annantu à i bordi. I fiori di 'ssa pianta sò chjuchi è ragruppati in gaspe dense di culore verde. I frutti sò achenii brunicci.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Rumex conglomeratus hè originaria d'Europa, ma omu a pò ancu truvà in Asia è in America suprana. Cresce per u più in e pratuline, i campi, i bordi di stradoni è i terreni abbandunati. 'Ssa pianta hà una grande capacità d'adattamentu è pò culunizà prestu nuvelli ambienti.

Rumex conglomeratus hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Rumex conglomeratus hè una pianta vivace chì si riproduce per u più per via di granelli. A fiuritura hà locu da ghjunghju à sittembre, è i fiori sò inamacati da u ventu. L'achenii, chì cuntenenu i granelli, sò spergugliati da u ventu o da l'animali. 'Ssa pianta hà una crescita rapida è pò furmà culonie dense.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Rumex conglomeratus hè u nome scentificu accittatu di 'ssa pianta. Hè ancu cunnisciutu sottu à i sinonimi seguenti : Rumex crispus var. conglomeratus, Rumex conglomeratus var. conglomeratus, Rumex conglomeratus var. crispus. 'Ssi sinonimi facenu riferimentu à variazione di a pianta, ma sò avà cunsiderati cum'è forme di listessa spezia.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Rumex conglomeratus hè una pianta cumuna è largamente sparta. Ùn hè micca cunsiderata cum'è essendu in priculu d'estinzione. Eppuru, a distruzzione di u so ambiente naturale, in particulare per causa di l'urbanisazione criscente, pò custituisce una minaccia per a so sopravvivenza à longu andà. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone induve 'ssa pianta cresce cù u fine di garantisce a so cunsirvazione.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]