Rostraria cristata

À prupositu di Wikipedia
Rostraria cristata
Rostraria cristata
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Poales
Famiglia Poaceae
Genaru Rostraria
Nomu binuminali
Rostraria cristata
Nikolai Tzvelev, 1971

Rostraria cristata hè una spezia di pianta chì face parte di a famiglia di e Poaceae.

Descrizzione[mudificà | edità a fonte]

Rostraria cristata hè una pianta erbacea vivace appartinendu à a famiglia di e Poaceae. Si distingue da i so piccioli ritti è e so foglie lineare, misurendu di regula trà 20 è 60 centimi di longu. E casce sò verde è prisentanu una nervatura cintrale bella marcata. L'infiuriscenze di Rostraria cristata sò spighe cumpatte, di forma cilindrica, cumposti da fiurarelli disposti in spighette.

Ripartizione[mudificà | edità a fonte]

Rostraria cristata hè originaria di e rigione mediterranie, in particulare di l'Europa di u Sudu è di l'Africa suprana. Omu a trova ancu in certe rigione d'Asia occidentale. 'Ssa pianta priferisce e terre secche è pitricose, è hè à spessu prisente in e pratuline, i prati è e zone custiere.

Rostraria cristata hè prisente in Corsica.[1]

Biolugia[mudificà | edità a fonte]

Rostraria cristata hè una pianta vivace chì si riproduce per u più per via di granelli. A fiuritura hà locu di regula trà i mesi di maghju è di lugliu. I fiori di 'ssa spezia sò inamacati da u ventu. I granelli sò spergugliati da u ventu o da l'animali. Rostraria cristata hè una pianta resistente à a sicchina è pò sopravvive in cundizione ambientale difficile.

Tassonumia[mudificà | edità a fonte]

Rostraria cristata hè u nome scentificu accittatu di 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi seguenti : Trisetum cristatum, Trisetum cristatum subsp. cristatum, Trisetum cristatum subsp. longifolium è Trisetum cristatum subsp. subcristatum.

Cunsirvazione[mudificà | edità a fonte]

Rostraria cristata hè una pianta relativamente cumuna in a so area di ripartizione. Eppuru, certe pupulazione ponu esse minacciate per causa di a distruzzione di u so ambiente naturale, in particulare per causa di l'urbanisazione criscente è di l'agricultura intensiva. Hè dunque impurtante di prisirvà e zone induve 'ssa pianta cresce cù u fine di garantisce a so sopravvivenza à longu andà.

Riferimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Note[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]