Rorippa palustris

À prupositu di Wikipedia
Rorippa palustris
Rorippa palustris
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Brassicales
Famiglia Brassicaceae
Genaru Rorippa
Nomu binuminali
Rorippa palustris
Filippo Parlatore, 1860

Rorippa palustris hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Brassicaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Rorippa palustris hè una pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di i Brassicaceae. Si distingui da i so casci verdi è dintati, è ancu da i so fiurareddi giaddi ragruppati in gaspi. 'Ssa pianta pò aghjunghja un'altezza da 30 à 90 centimi.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

Rorippa palustris hè urighjinaria di i righjoni timparati di l'emisferu nordu, in particulari in Auropa, in Asia è in America subrana. Omu a trova par u più in i zoni umiti tali i paduli, i fiumiceddi è i stagni. Hè ancu capaci à adattà si à cundizioni più asciutti, ciò chì li parmetti di culunizà diversi ambienti.

Rorippa palustris hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

'Ssa pianta acquatica hè bè adatta à a vita in i mezi umiti. I so casci gallighjanti li parmettini di coglia efficaciamenti a luci di u soli pà a fotusintesa. Di più, i so radichi sò capaci à assurbiscia i nutrimenti prisenti in acqua. Rorippa palustris fiurisci di regula da maghju à aostu, pruducendu picculi graneddi chì sò spargugliati da u ventu o l'acqua.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Rorippa palustris hè ancu cunnisciutu sottu à altri noma scentifichi, tali Nasturtium palustre è Rorippa islandica. 'Ssi sinonimi sò usati par disignà listessa spezia di pianta.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Rorippa palustris hè cunsidaratu com'è una spezia rilativamenti cumuna è ùn hè micca attualmenti minacciatu. Eppuri, a distruzzioni di u so ambienti naturali par via di l'urbanisazioni è di l'inguinamentu di l'acqua pò avè un impattu negativu annantu à a so pupulazioni. Hè dunqua impurtanti di prisirvà i zoni umiti induva 'ssa pianta si trova cù u fini di garantiscia a so sopravvivenza à longu andà.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]