Rhinolophus hipposideros

À prupositu di Wikipedia
Rhinolophus hipposideros
Rhinolophus hipposideros
Classifica scentifica
Regnu Animalia
Classa Mammalia
Ordini Chiroptera
Famiglia Rhinolophidae
Genaru Rhinolophus
Nomu binuminali
Rhinolophus hipposideros
Johann Matthäus Bechstein, 1800

Rhinolophus hipposideros hè una spezia di sora pinnuta chì faci parti di a famiglia di i Rhinolophidae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

U Rhinolophus hipposideros hè una spezia di sora pinnuta appartinendu à a famiglia di i Rhinolophidae. 'Ssa spezia si distingui par via di a so taglia media, incù una lunghezza tutali di u corpu andendu da 4 à 5 centimi è una largura di à l'incirca 25 centimi. U so pesu varieghja di regula trà 7 è 12 grammi. U Rhinolophus hipposideros pussedi una piddiccia brunu scuru, guasgi nera, chì li cunfarisci un'apparenza distinta.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

U Rhinolophus hipposideros hè largamenti spartu in Auropa, in Asia è in Africa subrana. Omu u trova in una grandi varietà d'ambienti, in particulari i furesti, i zoni rucciosi è i sapari. 'Ssa spezia hè particularamenti prisenti in i righjoni timparati è subtrupicali.

Rhinolophus hipposideros hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

U Rhinolophus hipposideros hè una spezia nutturna chì si nutrisci par u più d'insetti bulanti, tali i sbarabattuli di notti, i zinzali è i culeottari. Pà caccighjà, aprada u so sistemu di eculucalisazioni suffisticatu, emittendu ultrasoni à alta friquenza è ascultendu l'echi par lucalizà i so predi. 'Ssa sora pinnuta hè ancu cunnisciuta par a so capacità à ralentiscia u so metabulismu mentri i periudi di riposu, ciò chì li parmetti di sopravviva mentri onghi mumenti senza nutrimentu.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

U Rhinolophus hipposideros apparteni à l'ordini di i Chirotteri è à a famiglia di i Rhinolophidae. Certi sinonimi usati pà disignà 'ssa spezia sò Rhinolophus euryale, Rhinolophus minor è Rhinolophus intermedius.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

U Rhinolophus hipposideros hè classificatu com'è una spezia di priaccupazioni minori da l'Unioni internaziunali pà a cunsirvazioni di a natura (UICN). Eppuri, certi pupulazioni lucali poni essa minacciati par via di a distruzzioni di u so ambienti naturali, di l'inguinamentu luminosu è di a pirturbazioni caghjunata da l'attività umani. Misuri di cunsirvazioni, tali a prutizzioni di i siti di ripruduzioni è a sinsibilisazioni di u publicu à l'impurtanza di 'ssi chauves-souris, sò nicissarii pà assicurà a sopravvivenza à longu andà di u Rhinolophus hipposideros.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • J.-Y. Courtois, D. Rist & G. Beuneux Les chauves-souris de Corse, Albiana, 2011

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Courtois, Rist & Beuneux (2011).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]