Ranunculus ophioglossifolius

À prupositu di Wikipedia
Ranunculus ophioglossifolius
Ranunculus ophioglossifolius
Classifica scentifica
Regnu Plantae
Classa Polypodiopsida
Divisioni Tracheophyta
Sottudivisioni Spermatophytes
Ordini Ranunculales
Famiglia Ranunculaceae
Genaru Ranunculus
Nomu binuminali
Ranunculus ophioglossifolius
Dominique Villars, 1789

Ranunculus ophioglossifolius hè una spezia di pianta chì faci parti di a famiglia di i Ranunculaceae.

Discrizzioni[mudificà | edità a fonte]

Ranunculus ophioglossifolius hè una pianta arbacea vivaci appartinendu à a famiglia di i Ranunculaceae. Si caratterizeghja da piccioli ritti, aghjunghjendu di regula un'altezza da 30 à 60 centimi. I casci sò alterni, prufundamenti frastagliati. I fiora sò di piccula taglia, di culori giaddu vivu, è ragruppati in infiuriscenzi terminali.

Ripartizioni[mudificà | edità a fonte]

'Ssa spezia hè urighjinaria d'Auropa, ind'edda hè prisenti in parechji paesi, in particulari in Francia, in iSpagna, in Italia è in Grecia. Omu a trova ancu in Africa subrana, in i righjoni tali u Maroccu è l'Algiria. Ranunculus ophioglossifolius prifirisci l'ambienti umiti, tali i pratulini inundevuli, i paduli è i spondi di i corsi d'acqua.

Ranunculus ophioglossifolius hè prisenti in Corsica.[1]

Biulugia[mudificà | edità a fonte]

Ranunculus ophioglossifolius hè una pianta vivaci chì si ripraduci par u più in via sissuata, grazia à l'impullinazioni di i fiora da l'insetti. Pò ancu prupagà si in via vegetativa, grazia à a furmazioni di stuloni suttarranii. 'Ssa spezia fiurisci di regula di branu è d'istati, pruducendu graneddi chì sò spargugliati da u ventu o l'acqua.

Tassunumia[mudificà | edità a fonte]

Ranunculus ophioglossifolius hè u nomu scentificu accittatu pà 'ssa spezia. Hè ancu cunnisciuta sottu à i sinonimi siguenti : Ranunculus ophioglossifolius var. ophioglossifolius, Ranunculus ophioglossifolius var. longipes è Ranunculus ophioglossifolius var. brevipes.

Cunsirvazioni[mudificà | edità a fonte]

Ranunculus ophioglossifolius hè una spezia chì hè cunsidarata com'è essendu di priaccupazioni minori in termini di cunsirvazioni. Bench'edda possi essa minacciata in certi righjoni par causa di a distruzzioni di u so ambienti naturali, hè sempri abbastanza sparta è ùn hè micca sottumissa à misuri di prutizzioni spicifichi. Eppuri, hè impurtanti di surviglià l'evuluzioni di a so pupulazioni è di piglià misuri di cunsirvazioni s'eddu hè nicissariu pà prisirvà 'ssa pianta unica.

Rifarimenti[mudificà | edità a fonte]

  • Jeanmonod D. & Gamisans J. (2013) Flora Corsica (2 ed), Edisud.

Noti[mudificà | edità a fonte]

  1. Jeanmonod & Gamisans (2013).

Altri prugetti[mudificà | edità a fonte]